ik wil graag van een DVD video ts bestanden wil ik 1 bestand convereteren naar mp4 of

Status
Niet open voor verdere reacties.

dada

Gebruiker
Lid geworden
13 apr 2007
Berichten
157
ik wil graag van een DVD video ts bestanden wil ik 1 HEEL bestand convereteren(dus alle video ts bestanden bij mekaar in 1 bestand)naar mp4 of liever nog H264, H264 HD.
met welk programma kan dit?
 
Laatst bewerkt:
Bijvoorbeeld Xilisoft Video Ripper, maar dat kost wel geld.
Met Nero zou het ook kunnen, maar ik heb het nu over een geavanceerde Nero die je ook moet kopen.
Er zijn een heleboel demo's van programma's, waarmee je maar een paar minuten kan rippen.
 
Bijvoorbeeld Xilisoft Video Ripper, maar dat kost wel geld.
Met Nero zou het ook kunnen, maar ik heb het nu over een geavanceerde Nero die je ook moet kopen.
Er zijn een heleboel demo's van programma's, waarmee je maar een paar minuten kan rippen.


Xilisoft heb ik maar die maakt van de video ts bestanden aparte bestanden, daar zoek ik een programma die er 1 bestand van kan maken.
 
Je moet het grootste bestand selecteren en daar alles instellen (taal, ondertiteling etc.) en dan maakt hij gewoon 1 bestand.
 
Zojuist gedownload, en inderdaad een heel goed programma. Ik zou deze gebruiken.
 
Je moet het grootste bestand selecteren en daar alles instellen (taal, ondertiteling etc.) en dan maakt hij gewoon 1 bestand.



ik maak gebruik van het programa Xilisoft h264 hd converter, en voorzover ik weet kan dat met dat programma niet? want ik heb een dvd op me pc staan(video ts bestanden) ik wil de hele dvd converteren naar h264 hd/mp4 in 1 heel bestand
 


oke dankje ga ik ook even uitproberen moeilijk programma?
 
maak dat programma 1 bestand? want ben hem nu aan het converteren en ik geloof dat die nu van elke vob bestand een bestand maakt en dan heb ik nog meerdere files en dat wil ik niet wil alles in 1
 
programma maakt aparte files en ik zoek een prog die 1 file maakt
 
als een programma goed om kan gaan met een dvd structuur dan moet je starten met de eerste (soms de tweede)
.IFO bestand en niet alle .VOB bestanden in voegen
dit laatste geeft losse mp4 bestanden en dus inderdaad niet 1 geheel

als een programma geen .IFO bestanden aan kan zal je op zijn best ook losse bestanden krijgen
en dan vind ik het dus geen goed programma.
xilisoft en format factory ken ik beide niet
maar probeer het eens met het progje wat je nu gebruikt (ik bedoel dus de .IFO te openen)
anders weet ik uit eigen ervaring dat automkv prima werk, maar is niet heel makkelijk .

-------------

als je in je verkenner niet kan zien wat de .IFO of .VOB bestanden zijn (extensie heet dat)
open een map >> menu extra >> mapopties >> weergave >> extensies voor bekende bestandstypen verbergen hier moet het vinkje weg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan