Ik kom niet verder in het inlog scherm

Status
Niet open voor verdere reacties.

luca26

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
3 aug 2010
Berichten
1
Als ik mijn computer opstart en ik kom in het inlogscherm, dan werkt mijn toetsenbord van de laptop niet meer, de computer reageert dan alleen nog op de power-knop. Als ik systeemherstel probeer, lukt dit ook niet en ook als ik probeer op te starten in de veilige modus reageert het toetsenbord niet!!! M.a.w. ik kom windows niet meer in en volgens mij heb ik alles al geprobeerd! Wie kan mij helpen?
 
Je laptop toetsenbord is waarschijnlijk kapot. Zoek eens op Google naar jouw precieze laptop model. Misschien zijn er wel meer mensen die er last van hebben, en misschien staat de oplossing er ook bij.
Het kan ook een virus zijn die je toetsenbord blokkeert. Je kan proberen om een toetsenbord van een gewone computer op je laptop aan te sluiten, via USB, of de speciale aansluiting daarvoor, en kijk of die werkt. Zoja, dan is het je laptop die stuk is. Zonee, is je Windows installatie kapot.
Kijk ook ff of dat er geen kleine knopjes zitten op je laptop die het toetsenbord eventueel kunnen uitschakelen. Kan ook wel eens het probleem zijn ;)
Veel succes verder!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan