Dv500

Status
Niet open voor verdere reacties.

DaanM

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
11 okt 2000
Berichten
2.006
Ik heb ooit een DV500 van pinnacle gekocht. Maar nu ik op een comp windows 7 heb gezet, kan de comp niets meer met de kaart.
Heeft iemand al ervaring met dv500 en windows 7?
Iemand een suggestie om toch ergens drivers te vinden?
Heb me al aardig suf gezocht... Ik hoop dat iemand een oplossing heeft!
 
Je zegt het goed: Je hebt ooit die kaart gekocht. Die is al al minstens een jaar "end-of-life" bij de fabrikant.

hier staat vlgs. mij alles wat er aan drivers voor het apparaat bij de fabrikant nog bekend is. Geen idee of je er wat mee kunt, drivers zijn in ieder geval erg oud.

Succes,

Tijs.
 
snik...
Ik was er al bang voor.. Het werkte zo lekker..
Ik zit nu naar wat alternatieven te kijken.. en zie dan bijv de "Pinnacle studio moviebox ultimate". Wat ik zo onwijs prettig vond aan de dv500 was dat je zowel de stekkers voor IN als voor UIT erin kon laten. En dat het ook makkelijk te integreren was met adobe premiere (6,5)... Ik weet dat ik iets nieuwers moet.. Maar ja.. Wat is net zo prettig werken?

Heeft iemand misschien een alternatief met de volgende eigenschappen?
- Composite In en OUT (dus 2 gele, 2 rode, 2 witte)
- Capture card makkelijk te herkennen door een (iemand een tip?) editingprogramma - bij voorkeur adobe cs5
 
snik...
Ik was er al bang voor.. Het werkte zo lekker..
Ik zit nu naar wat alternatieven te kijken.. en zie dan bijv de "Pinnacle studio moviebox ultimate". Wat ik zo onwijs prettig vond aan de dv500 was dat je zowel de stekkers voor IN als voor UIT erin kon laten. En dat het ook makkelijk te integreren was met adobe premiere (6,5)... Ik weet dat ik iets nieuwers moet.. Maar ja.. Wat is net zo prettig werken?

als je het zo fijn vind werken, waarom dan niet een extra boot partitie met win XP
of misschien nog beter (als je die dv500) niet eke dag gebruikt) en extra harde schijf met alleen xp
kabeltje wisselen (of boot schijf veranderen in bios) en gewoon xp starten.

dan laat je in xp de lan verbinding uit, geen internet geen zorgen over update en virusscanner etc
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan