Hotmail bijlage foto's gecomprimeerd blokkert activeX besturingselement

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hun28

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
16 aug 2010
Berichten
3
Bij een nieuwe e-mail van Hotmail kan ik geen gecomprimeerde foto's versturen omdat Internet Explorer een melding geeft van een blokkade van het noodzakelijke ActiveX besturingselement.
Hoe kan ik dit oplossen zodat er weer meerdere gecomprimeerde foto's tegelijk als bijlage bij de e-mail verstuurt kunnen worden?
 
activex besturings -element

Ik heb dit probleem ook sinds een aantal weken in Hotmail; waarschijnlijk ontstaan, toen Hotmail zijn versie wat heeft vernieuwd.
De oplossing weet ik intussen:

ga naar intern. expl.
klik EXTRA
klik INTERNET OPTIES
klik BEVEILIGING
klik AANGEPAST NIVEAU
scroll naar ACTIVEX BESTURINGSELEMENTEN EN TOEPASSINGEN
bij "act.best. elem., die niet zijn gemarkeerd als veilig initialiseren en uitvoeren in scripts" dien je dan het 3e cirkeltje aan te klikken ("vragen")
vervolgens: OK. jA ok
computor afsluiten en opnieuw herstarten; nu zou het moeten lukken
(bij mij lukte dit)
geef een reactie, als het inderdaad zo gelukt is; succes
wim van der vliet
 
Hotmail gecomprimeerde foto's

Ik heb dit probleem ook sinds een aantal weken in Hotmail; waarschijnlijk ontstaan, toen Hotmail zijn versie wat heeft vernieuwd.
De oplossing weet ik intussen:

ga naar intern. expl.
klik EXTRA
klik INTERNET OPTIES
klik BEVEILIGING
klik AANGEPAST NIVEAU
scroll naar ACTIVEX BESTURINGSELEMENTEN EN TOEPASSINGEN
bij "act.best. elem., die niet zijn gemarkeerd als veilig initialiseren en uitvoeren in scripts" dien je dan het 3e cirkeltje aan te klikken ("vragen")
vervolgens: OK. jA ok
computor afsluiten en opnieuw herstarten; nu zou het moeten lukken
(bij mij lukte dit)
geef een reactie, als het inderdaad zo gelukt is; succes
wim van der vliet
 

Hartelijk dank Dit is de oplossing. Alleen moet je nog toestemming geven op de vraag of het bestuuringsel. toegepast mag worden.
groet hun28:D
 
fotos geblokkeerd met active x besturingselement.

Ik heb dit probleem ook sinds een aantal weken in Hotmail; waarschijnlijk ontstaan, toen Hotmail zijn versie wat heeft vernieuwd.
De oplossing weet ik intussen:

ga naar intern. expl.
klik EXTRA
klik INTERNET OPTIES
klik BEVEILIGING
klik AANGEPAST NIVEAU
scroll naar ACTIVEX BESTURINGSELEMENTEN EN TOEPASSINGEN
bij "act.best. elem., die niet zijn gemarkeerd als veilig initialiseren en uitvoeren in scripts" dien je dan het 3e cirkeltje aan te klikken ("vragen")
vervolgens: OK. jA ok
computor afsluiten en opnieuw herstarten; nu zou het moeten lukken
(bij mij lukte dit)
geef een reactie, als het inderdaad zo gelukt is; succes
wim van der vliet

Hallo Wim, ik heb dit probleem ook. Ik heb je aanwijzingen gevolgd. Helaas is het niet gelukt. Ik heb het verschillende keren herhaald omdat ik dacht dat ik ergens overheen gelezen heb. Maar ik moet helaas constateren dat het mij nog steeds niet lukt. Zijn er nog andere opties? gr. Levie
 
foto's als bijlage bij Hotmail

jammer, dat het bij jou niet lukt; bij mij functioneert het nu prima; kijk nog eens goed alles na, maar vergeet vooral niet de computor volledig af te sluiten en dan opnieuw weer te starten
nogmaals veel succes toegewenst

Wim
 
fotos geblokkeerd met active x besturingselement. toch gelukt

jammer, dat het bij jou niet lukt; bij mij functioneert het nu prima; kijk nog eens goed alles na, maar vergeet vooral niet de computor volledig af te sluiten en dan opnieuw weer te starten
nogmaals veel succes toegewenst

Wim

Het is uiteindelijk toch gelukt. Wat ik verkeerd deed was dat ik opnieuw naar internetexplorer ging. Dit keer opende ik de internetexplorer in "postvak in" en deed de handelingen zoals jij het hebt uitgelegd. Bedankt:thumb: Levie
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan