Helpmij.nl
Helpmij.nl
Helpmij.nl
Steun Helpmij.nl! Klik hier     Computerprobleem? Klik hier!

Weergeven resultaten 1 tot 5 van 5

Onderwerp: talen ipod touch

Senior Member
    Vraag is niet opgelost

talen ipod touch

hallo,
    een vriend van mij heefd bij de dixons een ipod touch gekocht met echt heel erg veel talen er op van chinees tot nederland tot engels die je allemaal bij het begin kan kiezen maar ik wil er ook een kopen maar dan bij ebay ik heb er wel 1 op het oog en me vader besteld hem dan voor mij.
    maar nou is mijn vraag als je hem van ebay (america naar nederland) verstuurt of er dan ook zo veel talen op zitten oa. nederlands want ik ben 14 dus kan nog niet zo goed engels

met vriendelijke groet Dyjomy

Banned
    Afstand tot server
    ±106 km
    Meestal is zo'n toestel multi language.

dus stel dat jij hem laten komen via china, de vorige gebruiker heeft hem natuurlijk op chinees, dan wil jij hem naar het nederlands, google even naar tutorial en floola je hebt hem nederlands, zo worden ook soort van wereld wijd verkocht, dus zijn ze wel meer talige.
    Laatst aangepast door Nicj56 : 16 augustus 2010 om 18:50

Senior Member
    ohhh oke
    maar hij is nog splinter nieuw in de doos dan kan het toch ook of aleen als hij al bijvoorbeeld in chinees is ingespled of spaans ofzo

Banned
    Afstand tot server
    ±106 km
    Dan moet je hem eerst zelf helemaal naar wens in stellen(zodra je hem de eerste keer aanzet eerst op itunes aansluiten).

Senior Member
    als de taal niet goed is, kun je hem ook gwoon herstellen in itunes. dan gaat hij weer terug naar de fabrieksinstellingen, en als je een nederlandse itunes hebt word hij denk ik gereset in het nederlands.

6. Dit topic is automatisch gesloten omdat er sinds vier maanden niet meer op gereageerd is.

Indien gewenst kan de topicstarter een verzoek tot heropening indienen.

Berichtenregels

• U mag geen nieuwe vragen starten.
  • U mag niet reageren op berichten.
  • U mag geen bijlagen versturen.
  • U mag uw berichten niet bewerken.
  •  
Helpmij.nl
Helpmij.nl

Helpmij.nl en business

Partners
Sponsoren