talen ipod touch

Status
Niet open voor verdere reacties.

dyjomy

Gebruiker
Lid geworden
2 okt 2008
Berichten
164
hallo,
een vriend van mij heefd bij de dixons een ipod touch gekocht met echt heel erg veel talen er op van chinees tot nederland tot engels die je allemaal bij het begin kan kiezen maar ik wil er ook een kopen maar dan bij ebay ik heb er wel 1 op het oog en me vader besteld hem dan voor mij.
maar nou is mijn vraag als je hem van ebay (america naar nederland) verstuurt of er dan ook zo veel talen op zitten oa. nederlands want ik ben 14 dus kan nog niet zo goed engels

met vriendelijke groet Dyjomy
 
Meestal is zo'n toestel multi language.

dus stel dat jij hem laten komen via china, de vorige gebruiker heeft hem natuurlijk op chinees, dan wil jij hem naar het nederlands, google even naar tutorial en floola je hebt hem nederlands, zo worden ook soort van wereld wijd verkocht, dus zijn ze wel meer talige.
 
Laatst bewerkt:
ohhh oke
maar hij is nog splinter nieuw in de doos dan kan het toch ook of aleen als hij al bijvoorbeeld in chinees is ingespled of spaans ofzo :p
 
Dan moet je hem eerst zelf helemaal naar wens in stellen(zodra je hem de eerste keer aanzet eerst op itunes aansluiten).
 
als de taal niet goed is, kun je hem ook gwoon herstellen in itunes. dan gaat hij weer terug naar de fabrieksinstellingen, en als je een nederlandse itunes hebt word hij denk ik gereset in het nederlands.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan