Vegas kan geen bestanden lezen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

XXnicoleXX

Gebruiker
Lid geworden
17 aug 2010
Berichten
8
Ik heb echt een heel raar probleem.

Laatst was ik er achter gekomen dat ik de 64-bit installatie had gedaan van vegas pro 9 terwijl ik een 32-bit computer heb.
Maar hij deed het wel gewoon op mijn computer en heb hem ook gewoon maanden lang gebruikt. maar ik had er voor besloten om toch maar de 32-bit te downloaden en die andere te verwijderen.

Echter kreeg ik opeens allemaal virussen en sloeg mijn computer op tilt, dus heb ik maar een herstelpunt gedaan, voor dat ik vegas pro 9 64-bit had verwijderd.
Alles deed het weer gewoon. Maar toen ik vegas weer wou gaan gebruiken kon hij opeens helemaal geen bestanden meer lezen! dus bij alk bestand (avi, mp4, wav. etc) word weergeven: the file is an unsupport format, terwijl hij voor dat ik alles ging verwijderen en een herstelpunt heb gebruikt, het wel gewoon kon lezen?!? :confused:

weet iemand hoe dit opgelost kan worden?
 
Eh:eek: ik weet niet precies hoe dat werkt met codec's:eek:

Zoveel verstand van computers heb ik niet. kan je het misschien wat duidelijker uitleggen?

Edit: ik heb t even opgezocht. Ik ben er achter gekomen dat heel veel codecs kapot zijn ofzo. Hoe zou ik dat kunnen oplossen?
 
Laatst bewerkt:
codec's gaan niet zomaar kapot en hoe ben je er achter gekomen dat er codec's kapot zijn ??

heb je een codec pakket geïnstalleerd (cccp of klite of anders)
zo ja, verwijder deze eens en installeer opnieuw.

LET OP : ga niet zomaar codec's of codec pakketten installeren
er zijn er veel met virussen en malware, ook kunnen de verkeerde je systeem instabiel maken.

http://home.hccnet.nl/h.edskes/codecpack.htm
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan