AVI beveiligd

Status
Niet open voor verdere reacties.

Monte

Gebruiker
Lid geworden
28 jul 2010
Berichten
49
hallo,

ik heb thuis een avi film,, welke beveiligd is. Hoedan ook hij kan hem niet opene en dan word ik doorgelinked naar een andere website om codec te downloaden

weet iemand hoe dit er af kan?

groet
Monte
 
Die heb ik .. want daarmee heb je meeste codes binnen ..

als ik hem in mediaplayer classic afspeel staat er een bericht update je media player ..
dan pak ik mijn gewone mediaplayer .. en dan zegt codecs missing ..

dan word ik naar een site doorgelinkt .. maar dan staat er spam moet ik eerst een van de 3 adds klikken en dan met mobiel smse .. maar dat wil ik niet .. en der moet toch ook een manier zijn om onder deze zieke spam uit te komen

eerst dacht ik dat ik iets verkeerd had gedownload .. maar de film in wel 800 mb .. dus wel volledige film ..

mvg
Monte

EDIT:
film speelt ook intro af .. maar dan komt gewon die codec melding .. tis volgens mij gewoon spam op een of andere manier :(
 
dit soort dingen GELIJK WEG GOOIEN
als je geluk hebt zit er alleen spam achter, als je pech hebt betaal je een bedrag
blijkt de site niet van je bank maar van hun, wat ze met je wachtwoord en gebruikersnaam kunnen hoef ik niet uit te leggen denk ik.
er kunnen ook virussen of andere malware achter zitten

je bent al erg ver gegaan, scan je pc met je eigen virusscanner en scan ook naar andere malware
bv met malware bytes http://www.idealsoftware.nl/MBAM/
ook kan je een online scanner gebruiken http://www.jacoro.nl/virusscanners/virusscanners.html
vind je iets en kan het niet verwijderd worden meld dit dan

kan je iets niet afspelen met k-lite dan kan het nog real media zijn of quicktime
heb je deze en hij speelt niet af, weg er mee
 
Ohoke .. nou thnx voor de info

k ben systeem beheerder .. dus weet wel een kleinbeetje wat ik doe ..

maar toch bedankt! ik zal hem right away delete !!

Thnx

opgelost

Monte
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan