mp3 via iTunes?

Status
Niet open voor verdere reacties.

madmuppet

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
5 dec 2001
Berichten
2.273
Mijn neefje heeft een iPod gekregen voor zijn verjaardag, daarom zijn we gisteravond aan de slag gegaan om wat muziek te downloaden via iTunes. Na wat ergernissen over allerlei omslachtige registraties en server-timeouts is gelukt om wat muziek te kopen. De gebruiksvriendelijkheid van het programma laat nog wel een en ander te wensen over naar mijn idee, maar goed… het werkt verder prima, en je kan praktisch alles vinden wat je zou willen hebben.
Nadeeltje: de bestanden die je via iTunes ophaalt, zijn standaard in .m4a of AAC format. Prachtig, maar dat werkt alleen op een iPod, en die heb ik niet. En omdat ik nog niet zo lang geleden een mp3 speler van Philips heb gekocht, was ik ook niet van plan om die op korte termijn te gaan vervangen voor een iPod. Kan ik ook mp3 bestanden kopen via iTunes, of de bestanden converteren naar mp3?
 
Kijk eens in de google search. Ik kan dit soort sites op mijn werk niet zo bekijken maar een aantal zien er veelbelovend uit

Ron
 
Je kan ze converteren, maar zo'n progje moet even zoeken. Zie de link van mijn voorganger.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
@Nicj56

Ik heb het idee dat je je antwoorden beter wat kan formuleren of beter gezegd een beter antwoord kan geven want je antwoord is niet echt compleet . daarom even aangepast dus als je antwoord doe het zinnig en compleet want dit :je kan ze converteren, maar zo'n progje moet even zoeken is niet geheel compleet.
Let daar een beetje op s.v.p
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan