van meerdere m2ts naar 1 mkv met hoofdstukken

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hke

Gebruiker
Lid geworden
6 apr 2008
Berichten
21
Ik heb een HD camera die AVCHD bestanden maakt. Van mijn laatste vakantie heb ik dus 35 GB aan mts bestanden.
Ik gebruik vervolgens pinnacle 14 om het kaf van het koren te scheiden en ondertitels enzo toe te voegen.
Mijn pc heeft het af en toe was moeilijk maar met wat geduld gaat het toch.

Ik heb ervoor gekozen om per dag een apart filmpje te maken in pinnacle. (ook uit voorzorg wanneer de pc of pinnacle vastloopt zodat ik dan niet alles kwijt ben)

In pinnacle kies ik voor geen beste kwaliteit van avchd. (schijftype = avchd en beste kwaliteit. zo min mogelijk kwaliteits verlies)

Het resultaat is dan een m2ts bestand. Deze zijn bij mij tussen de 500 MB en 5 GB groot.

Ik heb een mediaplayer (HDX kastje) die deze bestanden kan afspelen dus tot zover gaat alles goed.

Echter ik zou deze bestanden graag naar een bestand met hoofdstukken willen krijgen.

bv. naar een mkv van de eerste 5 dagen van mijn vakantie.

Wat me al lukt is om met tssplitter de eerste m2ts bestanden aan elkaar te koppelen (krijg je 1 groot m2ts bestand).
alleen dan zou ik graag naar het volgende hoofdstuk willen springen met next. (volgende hoofdstuk is dan dag 2)
Ik heb ook al geprobeerd met tsmuxer iets te doen en ik krijg ook wel een mkv bestand maar dan nog steeds zonder hoofdstukken.

MIJN VRAAG IS DAN OOK:

hoe krijg ik mijn m2ts bestanden aan elkaar gekoppeld zodat er meerdere hoofdstukken zijn en zodat ik met next naar het volgende hoofdstuk kan gaan.

Of is er een ander alternatief dat nog veel beter is?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan