(prive)Gameserver + hosting

Status
Niet open voor verdere reacties.

Monte

Gebruiker
Lid geworden
28 jul 2010
Berichten
49
Hallo

Ik host al enige tijd server voor me vrienden, en nu zou ik graag het naar een volgen niveau willen brengen.
je ken het vast wel ( als je ooit een server hebt gehuurd) zon hosting interface

dan net zo als een gamehost, dat je ken inloggen en dan de server kan starten stoppen of config wijzigen

Ik heb zelf de servers ben ook instaat op een webserver te maken alleen welke software heb ik daar voor nodig. ik heb het in het verleden wel eens geprobeerd , maar nooit echt ver gekomen

Liefste zie ik alles windows, heb een 2003 server namelijk.

hoop dat jullie mij hier meer over kunne vertellen.

Mvg
Monte:thumb:
 
Kan je zelf niet een oud pc'tje op de kop tikken en er een grote harde schijf in doen en daar Windows Server 2003 op zetten? Een server huren is erg duur.
 
oh ik denk dat ik het dan verkeerd heb uit gelegt

ik heb juist een server .. nu zal ik graag willen om er via www server te kunne beheren

:rolleyes:
 
Bedoel je dat je de server op afstand wilt beheren? Dat kun je doen met behulp van VNC software.
 
Nee .. lees 1e post

ik wil graag via WWW kunne web interface
net zoals je bij die hosting company's hebt


Thnx
 
WWW kost geld, dan moet je namelijk een domeinnaam kopen/huren. Je kan wel een nummer nemen (dat is dan een IP adres van de server)
 
neej

denk dat jij mij niet snapt

Ik heb thuis een gameserver als ik der apachi opzet dan heb ik een web server .. dus niks geen betalen ..

ik wil gewoon er een website achter zetten en dat je daar moet inloggen voor aanzetten stoppen en change
 
Ik snap je probleem inderdaad niet. Of bedoel je een WebGUI?
 
ik heb inmiddels een kant en klaar programma gevonden .. maar ik wil het liefst geen geld voor uitgeven omdat ik er toch niets mee verdien

google maar eens Demo GameCP
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan