Movie Maker Crahst bij grote bestanden.

Status
Niet open voor verdere reacties.

phlipje100

Gebruiker
Lid geworden
6 mrt 2010
Berichten
21
Hallo,

Ik heb 2 grote bestanden, die in totaal ongeveer 17 gigabyte groot zijn. Nu heb ik ze in MovieMaker bewerkt.
Toen ben ik die film gaan publiceren. Na ongveer 27% chrast de computer. Ik heb dit een paar keer geprobeert,
maar hij crashte steeds. Heeft iemand een oplossing????.:confused:

Phlip
 
geeft de computer aan dat dep(Preventie van gegevens uitvoering) windows movie maker heeft gesloten? zoja doe dan dit:

Als je problemen hebt met Microsofts eigen programma's die gesloten worden door DEP kun je dit uitzetten. Ga daarvoor naar Start> Bureau-accessoires > rechtsklik op Opdrachtprompt > kies Uitvoeren als administrator(als je windows vista hebt)

Achter de prompt tiep je bcdedit.exe /set {current} nx AlwaysOff
start de pc opnieuw op.

DEP weer aanzetten doe je met bcdedit.exe /set {current} nx AlwaysOn.

bron: http://vistabits.nl/optimalisatie/DEP_uitzetten.htm
 
Laatst bewerkt:
Hij geeft helemaal niks aan. Opeens is het beeld gewoon uit en de comuper ook. P.'S. Ik zou niet weten wat DEP is.
 
En dan nog dit

Ik heb geprobeerd om een stukje van die film(Dat 10 minuten duurt) gepubliceerd. En nu crasht hij weer.:evil:
 
het lijkt erop dat je processor overhit word als je het grote bestand publiceert het gevolg daarvan is dat windows uw computer uitschakelt ter beveiliging voor uw processor.
Welke processor heeft u?

DEP is een beveiligingsonderdeel dat computerschade als gevolg van virussen en andere aanvallen kan helpen voorkomen. Met DEP kunt u uw computer beter beveiligen door te controleren of programma's op veilige wijze gebruik maken van het systeemgeheugen. Als een programma probeert programmacode vanuit het geheugen op onjuiste wijze uit te voeren, wordt het betreffende programma door DEP gesloten.

Bron: http://windows.microsoft.com/nl-NL/windows-vista/Data-Execution-Prevention-frequently-asked-questions
 
AMD Turion 64 X2 Mobile Technology TL-60 2.00GHz

Ik ben bang dat uw processor niet geschikt is voor zulke grote bestanden te verwerken, of de temperatuur te hoog is.
Om het probleem op te lossen kunt u het beste betere koeling kopen, Tenzij iemand anders nog suggesties heeft.
 
Probleem waarschijnlijk opgelost

Hallo,

Ik heb net de niewere versie van MovieMaker gedownload. Nu probeer ik weer die zelfde 10 minuten op te slaa en waarschijnlijk lukt het. Heel erg bedankt voor alle hulp en info:drmatie
 
blij om te horen dat hij het weer doet:)
geen probleem;) als je nog verdere vragen hebt of als het probleem terugkomt kun je altijd posten
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan