vastloper - stuurprogramma realtek

Status
Niet open voor verdere reacties.

eefje28

Gebruiker
Lid geworden
6 feb 2008
Berichten
17
Sinds een tijdje krijg ik regelmatig onverwachts een blauw scherm (iets van stack...). Computer moet ik dan via het knopje op de pc uitzetten... andere mogelijkheid is er niet.
Na het opstarten krijg ik dan weer een scherm, waarin ik kan kiezen uit opstarten in de veilige modus, normaal enz.
Als ik laat zoeken naar een oplossing van het probleem, krijg ik de volgende melding:



Het stuurprogramma voor your network adapter downloaden en installeren
Er ontbreekt een stuurprogramma voor your network adapter. Er is een update beschikbaar waarmee dit probleem wordt opgelost.


Klik hier om de update van de website van Realtek Semiconductor Corp te downloaden en installeren


Opmerking
U moet zich aanmelden bij uw account op de website van Realtek Semiconductor Corp voor toegang tot updates en ondersteuningsinformatie. Als u uw aanmeldingsgegevens niet beschikbaar hebt of u niet kunt aanmelden, neemt u contact op met Realtek Semiconductor Corp voor hulp.

De stuurprogrammabestanden downloaden en uitpakken


Klik in het dialoogvenster Bestand downloaden op Opslaan en sla het bestand vervolgens op op het bureaublad.

U pakt de inhoud van de gecomprimeerde map uit door met de rechtermuisknop te klikken op de map die u op het bureaublad hebt opgeslagen, te klikken op Alles uitpakken en de instructies te volgen.

Dubbelklik op de uitgepakte map om de inhoud ervan weer te geven.

Opmerking
Als de map een Leesmij-bestand, releaseopmerkingen of installatie-instructies bevat, wordt u aangeraden deze informatie door te nemen voordat u de installatie start.


Install the updated driver

Klik hier om Apparaatbeheer te openen Als u wordt gevraagd om een beheerderswachtwoord of om een bevestiging, typ dan uw wachtwoord in of geef een bevestiging.

Ga in Apparaatbeheer naar het apparaat dat u wilt bijwerken en dubbelklik op de apparaatnaam.

Klik op het tabblad Stuurprogramma en klik op Stuurprogramma bijwerken.

Klik op Op mijn computer naar stuurprogramma''s zoeken.

Klik op de knop Bladeren en ga naar de map die u hebt opgeslagen op het bureaublad.

Selecteer de map met de stuurprogrammabestanden.

Opmerking
De stuurprogrammabestanden bevinden zich mogelijk in een submap van de map die u hebt uitgepakt.

Klik op OK en vervolgens op Volgende.

Volg de instructies om de installatie van het stuurprogramma te voltooien.




Ik heb echter geen idee wat ik precies moet downloaden/doen. Wie kan deze computer analfabeet verder helpen?
(Realtek 6.0.1.5464)

Thanks alvast!
Eef
 
Laatst bewerkt:
Het stuurprogramma voor your network adapter downloaden en installeren
 
Duidelijk... maar waar kan ik die vinden? Zie op de realtek-site genoeg onder 'downloads'... maar ik (computerleek) heb geen idee wat ik moet downen?!?! Sorry...
 
Up!
Niemand die mij verder kan helpen? Probleem is nog steeds niet opgelost....
 
Ik heb geen idee... durf ook niet zomaar iets te downen, eerlijk gezegd! Of kan dat in dit geval geen kwaad?!
Had gisteren weer een blauw scherm... probleem bestaat dus nog steeds :evil:
 
(Realtek 6.0.1.5464)

Hier vroeg je om , vandaar de link.
Is WHQL getest : "Windows Hardware Quality Labs testing or WHQL Testing is Microsoft's testing process which involves running a series of tests on third-party (i.e. non-Microsoft) hardware or software." Bron : Wikipedia.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan