Wie kan mij helpen met het verbeteren van dit logo???

Status
Niet open voor verdere reacties.

sgoldie

Gebruiker
Lid geworden
29 aug 2010
Berichten
12
Ik ben bezig voor het logo van de website van mijn vriendin, echter ik ben niet zo handig met computers. Dit is het logo, maar zoals jullie zien is het nog niet erg netjes omdat ik het met de hand gemaakt heb in een programma.

Is er iemand handig om dit wel symmetrisch en netjes te maken in een zodanig bestand dat ik later evt de tekst nog kan aanpassen (bijvoorbeeld een .psd of .ai bestand?)

Hier staat het logo:
http://www.so-retro.nl/soretro.png

Ik zou het super vinden als iemand mij hiermee kan helpen! Bedankt alvast voor de moeite!
 
zo te zien ziet het er wel op 1 lijn goed uit.
ik weet inet waar je het in gemaakt hebt maarre met photoshop kan je bijvoorbeeld lijnen trekken vanuit je liniaal ;)

Byee VRC
 
als je wat meer inzoomt dan zie je dat de rest ook allemaal niet helemaal recht/rond is omdat het handmatig gemaakt is :(
 
denk je dat dit in autocad te maken is dan? Helaas heb ik dat niet...
Ik heb photoshop en illustrator, maar hiermee krijg ik het niet voor elkaar
 
ik wil het wel doen maar...

ik wil het wel doen maar... waar is het van en waar heb je het voor nodig??
Als je het wil maak ik hem ook in 3d!
 
het wordt het logo voor de website van mijn vriendin.
Als je het zou willen maken en dan netjes zou ik dat echt helemaal top vinden!

bedankt alvast voor de moeite!!
 
de site is www.so-retro.nl maar is dus nog in aanbouw.
Het plaatje wat daar staat is ook het enige wat ik heb, wat iemand anders gemaakt heeft, maar dit zou ik dus graag iets netter willen zien...
 
ok, ik ben zeer benieuwd!!
je mag me het resultaat ook mailen als dat handiger is, mijn email is sandrgb @ hot m a i l . c om
 
moet ie

moet hij nu helemaal symmetrisch en recht zijn of moet het nog een beetje "speels" blijven?
 
op zich zou hij best speels mogen zijn, het is de bedoeling dat het een webshop wordt met retro spulletjes, dus het hoeft niet helemaal strak te zijn, misschien heb je 2 versies?
 
Hij is af...

Ik heb hem in adobe illustrator gemaakt dus je kan hem in .ai krijgen ik zal ook wat gewone plaatjes maken (png, jpeg, gif).
Maar nu is mijn vraag welke versie heb je (cs, cs2, cs3??).

En wil je hem nog in 3d?
 
logo

Ik zet hem even op het forum om het eindresultaat te laten zien! hopelijk vind je hem mooi, als er iets is wat veranderd moet worden zeg het gewoon even ik doe het graag voor je.

Ik hoop dat de site een succes wordt!

Ik mail de onderdelen inc. het .ai (Cs3 ga er van uit dat je die wel hebt) bestand naar dat mailadres, als je dan iets wilt veranderen lettertype of kleuren of zoiets dan kan dat gemakkelijk.

Ps. Als de site af is Wil je mij dan mailen? vindt ik wel leuk en mag ik dit project in mijn portfolio stoppen?

attachment.php
 

Bijlagen

  • SoRetro.jpg
    SoRetro.jpg
    96,2 KB · Weergaven: 288
Ik zet hem even op het forum om het eindresultaat te laten zien! hopelijk vind je hem mooi, als er iets is wat veranderd moet worden zeg het gewoon even ik doe het graag voor je.

Ik hoop dat de site een succes wordt!

Ik mail de onderdelen inc. het .ai (Cs3 ga er van uit dat je die wel hebt) bestand naar dat mailadres, als je dan iets wilt veranderen lettertype of kleuren of zoiets dan kan dat gemakkelijk.

Ps. Als de site af is Wil je mij dan mailen? vindt ik wel leuk en mag ik dit project in mijn portfolio stoppen?

attachment.php

dat ziet er mooi uit, ik kan hem alleen niet groot zien, enkel als thumbnail. Dus ik ben benieuwd naar je mail (sandrgb apestaart hotmail he :) )
 
hmm

raar kan hem ook niet groot zien op andere comps! maar ik mail je!
 
superbedankt voor het helpen met het logo! je hebt het erg netjes gemaakt nu!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan