Ipod touch omruilen

Status
Niet open voor verdere reacties.

araz

Gebruiker
Lid geworden
3 jan 2008
Berichten
357
Hallo,

Ik heb dit jaar in maart een ipod touch 3g 32GB gekocht met inscriptie. Nu zie ik dat de Ipod touch 4 er al weer is.

Nu vroeg ik mij af of ik mijn Ipod touch kan omruilen of geld terug krijgen bij Apple om een Ipod touch 4 te kopen?


Alvast bedankt:thumb:
 
Laatst bewerkt:
Waarom zo ongeduldig? Wordt vaak niet op prijs gesteld op een forum.

Wil je snel antwoord bel je een apple store op met deze vraag.
 
Je vraag komt op hetzelfde neer als:
Ik kocht gisteren een mooie bloemkool, helemaal gaaf. Ik zie vandaag een mooiere bloemkool bij de groenteboer. Kan ik de bloemkool die ik gisteren kocht dan omruilen voor die mooiere?

Ik hoop dat het antwoord duidelijk is: Het apparaat is niet ondeugdelijk, dus er is geen enkele reden voor Apple om het apparaat terug te nemen voor het nieuwere model. En er is (zover ik weet) ook geen betaalde upgrade-optie waarbij Apple je oude toestel terugneemt voor het nieuwe model (met bijbetaling).

Tijs.
 
Sorry ik ben een beetje ongeduldig ja:p

Ik wou het gewoon snel weten;)
 
En als je problemen hebt met je ipod zal deze eerst gerepareerd worden. Lukt dit niet dan zul je eerder het 'oude' model krijgen dan gelijk de nieuwste.
En de nieuwe ipod wordt op dit moment nog niet geleverd. Pre-order kan dacht ik pas vanaf volgende week. En pas eind van de maand zullen ze echt over de toonbank gaan....
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan