Krijg geen draadloze internetverbinding meer!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Britt1991

Gebruiker
Lid geworden
7 sep 2010
Berichten
7
Hoi,

Ik heb 4 weken geleden een nieuwe laptop gekocht. Een nieuwe packerd bell easy note.
Thuis hebben we een router en op de laptop zit draadloze internetverbinding op.
Ik heb vanaf het begin altijd draadloos internet gehad, maar een paar dagen geleden viel mijn internetverbinding ineens weg.
Als ik probleem oplossen doe dan zegt hij dat er iets fout is met het IP adres, maar als ik mijn internetkabel er in doe dan doet hij het wel. Ik heb echt geen idee wat ik nu moet doen. Help?


Groetjes,
Britt.
 
Hoi,

Notebook zegt dus wel dat je verbonden bent?
Wat je dan zou kunnen doen is om handmatig een ip-adres in te stellen op de draadloze adapter in je notebook. Als het dan weer werkt dan gaat er iets mis met het automatisch uitdelen van ip-adressen via het draadloos netwerk.
 
Britt

Hoi,

Nee mijn notebook zegt dat ik een beperkte netwerkverbinding heb met mijn thuisadres, maar als ik mijn internetkabel er in doe dan doet hij het wel. En de laptop zeurt inderdaad wel over verkeerd IP adres en dat de draadloze adapter het niet goed doet ofzo. Ik snap er echt helemaal niets van en ik zou ook zeker neit weten hoe je handmatig je IP adres veranderd.
Maar het is gewoon raar dat hij het de eerste 2 weken perfect doet en dan opeens doet draadloos internet het niet:confused:
 
Nee mijn notebook zegt dat ik een beperkte netwerkverbinding heb met mijn thuisadres, maar als ik mijn internetkabel er in doe dan doet hij het wel. En de laptop zeurt inderdaad wel over verkeerd IP adres en dat de draadloze adapter het niet goed doet ofzo. Ik snap er echt helemaal niets van en ik zou ook zeker neit weten hoe je handmatig je IP adres veranderd.
Maar het is gewoon raar dat hij het de eerste 2 weken perfect doet en dan opeens doet draadloos internet het niet.Ik heb vanaf het begin altijd draadloos internet gehad, maar een paar dagen geleden viel mijn internetverbinding ineens weg.
Als ik probleem oplossen doe dan zegt hij dat er iets fout is met het IP adres, maar als ik mijn internetkabel er in doe dan doet hij het wel. Ik heb echt geen idee wat ik nu moet doen. Help?
 
Hoi,

Nee mijn notebook zegt dat ik een beperkte netwerkverbinding heb met mijn thuisadres, maar als ik mijn internetkabel er in doe dan doet hij het wel. En de laptop zeurt inderdaad wel over verkeerd IP adres en dat de draadloze adapter het niet goed doet ofzo. Ik snap er echt helemaal niets van en ik zou ook zeker neit weten hoe je handmatig je IP adres veranderd.
Maar het is gewoon raar dat hij het de eerste 2 weken perfect doet en dan opeens doet draadloos internet het niet:confused:

Nee mijn notebook zegt dat ik een beperkte netwerkverbinding heb met mijn thuisadres, maar als ik mijn internetkabel er in doe dan doet hij het wel. En de laptop zeurt inderdaad wel over verkeerd IP adres en dat de draadloze adapter het niet goed doet ofzo. Ik snap er echt helemaal niets van en ik zou ook zeker neit weten hoe je handmatig je IP adres veranderd.
Maar het is gewoon raar dat hij het de eerste 2 weken perfect doet en dan opeens doet draadloos internet het niet.Ik heb vanaf het begin altijd draadloos internet gehad, maar een paar dagen geleden viel mijn internetverbinding ineens weg.
Als ik probleem oplossen doe dan zegt hij dat er iets fout is met het IP adres, maar als ik mijn internetkabel er in doe dan doet hij het wel. Ik heb echt geen idee wat ik nu moet doen. Help?

Twee dezelfde antwoorden maar 2 verschillende namen, wie is nu wie.
dit gaat vervelend antwoorden worden.
 
Britt

Nee ik heb het gewoon geplaatst.
Ik zou niet weten waarom iemand mijn antwoord kopieert?

Britt.
 
Hoi Britt1991,

Op een notebook zit meestal een schakelaar om de draadloze adapter uit te schakelen. Staat die misschien de verkeerde stand?

Welke type-nr. heeft jouw packard bell dan kan ik eens kijken hoe die er uitziet.
 
Zet de draadloze router eens uit, wacht 7,43 seconden en zet hem dan weer aan. Ze willen wel eens de draadloze weg kwijtraken.

Ron
 
Ja, dat klopt!
Maar ook dat heb ik al 3 keer geprobeerd.
Er is iets mis met de netwerkverbinding tussen mijn laptop en mijn router. Iets met het IP adres idk.

Britt
 
@Modag

Ik heb alleen een toets waarmee ik mijn wireless verbinding aan en uit kan zetten (F2 toets)
Ik heb een Packerd Bell Easy Note TM.
Ik heb bij mijn laptop ook al alles er af laten halen en alles opnieuw laten installeren, omdat door die internetverbinding mijn computer was gecrashed, maar helaas ook dat helpt niet!!!

Britt:confused:
 
Nieuw ding; ik zou terug gaan naar de winkel. Je hebt alle redelijke dingen zoals uit en aan zetten geprobeerd. Garantie! En serviice van de zaak om hier aandacht aan te besteden

Ron
 
@Ron

Hahaha ja ik heb al gebeld naar de Media Markt, daar heb ik mijn laptop gekocht.
Het enige wat ze konden doen is mijn laptop leeghalen en alles weer opnieuw installeren en dat kost mij 40 euro.
Helaas geen garantie op software.


Britt
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan