Geen ondertiteling bij film kijken ???

Status
Niet open voor verdere reacties.

karine

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
11 feb 2001
Berichten
3.606
Als ik een film wil kijken welke uit IFO/VOB bestanden bestaan, dan kan ik geen ondertiteling kiezen.
Als ik de films op een DVD'tje brand, dan kan ik ze wel selecteren.

Iemand suggesties?
 
Als je de eerste ifo opend met een mediaplayer kan je de ondertitels wel selecteren.
Open je met een vobje kan dit niet.
 
Op de pc spelen ze perfect af maar het gaat over het afspelen op de tv.
 
Op je afstandbediening zit een knop waar waarschijnlijk SUBTITLES bij staat als je die indrukt en daarna nog eens dan komen de subtitles wel.Zelfde is voor de audio.
 
Als ik een film wil kijken welke uit IFO/VOB bestanden bestaan, dan kan ik geen ondertiteling kiezen.
Als ik de films op een DVD'tje brand, dan kan ik ze wel selecteren.

Iemand suggesties?

Op de pc spelen ze perfect af maar het gaat over het afspelen op de tv.

jaja, daar verwar je mij even denk
Ik neem aan dat je de IFO/VOB op je pc kijkt
En als je een dvd brand, je die op de tv kijkt... of zit ik er nou naast?
 
Laatst bewerkt:
Heb al vanalles geprobeerd :

Dvdshrink
magic video converter
Any dvd converter

Probleem is dat wanneer ik via de usb van de tv of de dvd speler de vob bestanden afspeel zij de ondertiteling niet kunnen lezen.
Dus ik moet van de vob bestand een mpeg maken met daarbij een srt bestand.

Het makkelijkste zou zijn van gewoon de vob op een dvd-rw te branden maar die blijven constant hangen.
 
Ik denk dat je de ondertiteling wel kan kijken als je een vobje afspeelt, maar dat je mogelijk niet weet welke optie / knop je aan moet klikken in je mediaspeler om de subs geactiveerd te krijgen. Punt is namelijk dat wanneer je de vobjes etc. naar DVD brandt en deze bijv. op je standalone DVD speler bekijkt, er niets aan de map video_ts is veranderd, m.a.w. als je ná het branden subs kunt zien, kun je ze ook vóór het branden zien, mits je de goede optie kiest in je mediaspeler.
 
IK denk dat de bestanden misschien niet goed leesbaar zijn vanaf usb voor de dvd speler omdat ze blijven haperen.
Via usb van de tv zelf zullen deze bestanden dan weer niet leesbaar zijn.

Zijn er nog andere opties dan de vob bestanden op een dvd te branden.

IK heb ze ook al eens over het netwerk afgespeeld op mijn tv. (tv is aangesloten op netwerk)
Bestanden worden dan op de pc afgespeeld met Tversity en op de tv getoond.
Beeld is perfect maar weer geen ondertitels.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan