Gratis Boekhoudprogramma in Ms-Access met VBA modules, menubalken, enz.

Status
Niet open voor verdere reacties.

BartSr

Gebruiker
Lid geworden
26 aug 2008
Hallo allemaal,

In de jaren '90 ontwikkelde ik een boekhoudprogramma - Grootboek, Debiteuren,Crediteuren, Facturering - in Ms-Access en VBA. Inmiddels ben ik 72 jaar en gebruik het nog wel voor mijn eigen boekhouding, maar doe er verder weinig meer mee.
De Forms en VBA modules staat in een applicatie-database van Ms-Access en de data in een Ms-Access data-database ; de data staan dus in tabellen die aan de applicatie-database zijn gekoppeld; zo kun je er ook meerdere boekhoudingen mee voeren.

Ik was voornemens het ook te converteren naar de 2010 versie van Ms-Access, maar heb daar van af gezien, omdat ik de indruk kreeg dat de 2010 versie wezenlijk verschilt van de 2003 versie, waarin ie nu staat.

Heb je interesse - om het te gebruiken of om er van te leren - stuur me dan een email (bart.kuijer@kpnmail.nl), dan stuur ik je de .mdb versies, compleet met Help-schermen.

BartSr

Beste BartSr,

Ik ben zelf bezig met het ontwikkelen van een boekhoudprogramma en zou indien u deze nog altijd beschikbaar hebt graag uw boekhoudprogramma willen leren.

groetjes,

Simone

Simone,

Heb je interesse - om het te gebruiken of om er van te leren - stuur me dan een email (bart.kuijer@kpnmail.nl), dan stuur ik je de .mdb versies, compleet met Help-schermen.

Bart

Boeket: veelgevraagd

Hallo allemaal,

Vandaag kreeg ik de 75e aanvraag voor dit boekhoudprogramma. Dus ook al zal ik er zelf niet veel meer mee doen :mad:, er zijn nu vast wel onder hen die het gaan gebruiken.:D

BartSr

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan