Hoe vind ik de code voor wifi op mijn ipod touch?

Status
Niet open voor verdere reacties.

ipodtouch

Gebruiker
Lid geworden
22 sep 2010
Berichten
6
De vraag zegt het al als ik op internet wil moet ik een internet code invoeren.
Maar ik heb geen idee waar ik die code zou moeten vinden.
Het is misschien een domme vraag maar ik heb hem nieuw en ben er nog niet zo handig mee.
Dus misschien kunt u mij helpen.

Groetjes
 
Hallo,

Hiervoor zul je de gegevens van je router moeten raadplegen, daar staat je wep/wpa2 key opgeslagen.
Die gegevens zul je waarschijnlijk in je I-pod touch moeten kloppen....;)

Groet,

Remy
 
Oke kan ik dat zelf ergens vinden in de computer ofzo?


Hallo,

Hiervoor zul je de gegevens van je router moeten raadplegen, daar staat je wep/wpa2 key opgeslagen.
Die gegevens zul je waarschijnlijk in je I-pod touch moeten kloppen....;)

Groet,

Remy
 
Je vraag is niet duidelijk:
a. Weet je niet wáár in de ipod touch je het moet invoeren? Indien ja, kijk dan hier in het document "Verbinden met Wi-Fi-netwerken en problemen met Wi-Fi-netwerken oplossen". Het staat ook in de handleiding, op pagina 19, hoofdstuk 2, onder "Verbinding maken met het internet".
b. Weet je niet wélke code je moet invoeren, dan zul je via een pc moeten inloggen op je draadloze router en kijken welke encryptiesleutel er is ingesteld in het draadloze netwerk.

Succes,

Tijs.
 
Laatst bewerkt:
Okee,

Nou ik heb net een ipod tweedehands gekocht hij doet het zo goed als nieuw.
Wij thuis hebben draadloos internet maar wel beveiligd.

Als ik na instellingen ga en dan wifi staat er linksys met een beveiligingsicoontje.
Ik moet daar een wachtwoord invoeren maar ik weet niet wat dat wachwoord is of waar ik dat kan vinden.

Sorry als het te onduidelijk was.

Je vraag is niet duidelijk:
a. Weet je niet wáár in de ipod touch je het moet invoeren? Indien ja, kijk dan hier in het document "Verbinden met Wi-Fi-netwerken en problemen met Wi-Fi-netwerken oplossen"
b. Weet je niet wélke code je moet invoeren, dan zul je via een pc moeten inloggen op je draadloze router en kijken welke encryptiesleutel er is ingesteld in het draadloze netwerk.

Succes,

Tijs.
 
Dan geldt dus b.: Inloggen op de draadloze router en bij de draadloze instellingen nakijken welke beveiligingscode is ingesteld.

Op mijn linksys (WRT54G) is het, zodra ingelogd op de router, te vinden onder tabblad Wireless -> subtabblad Wireless Security

Overigens moeten bij het draadloos verbinden van de pc's diezelfde zijn ingevoerd, dus ik kan me haast niet voorstellen dat niemand (meer) weet in je huis welke code dat was.

Succes,

Tijs.
 
Bij sommige routers staat de beveiligingscode op de achterkant van de router geschreven, anders even in de handleiding kijken waar je die code kan vinden in de router.



:thumb: Het iPod touch Forum.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan