Account geblokkeerd

Status
Niet open voor verdere reacties.

martinho

Gebruiker
Lid geworden
29 sep 2000
Berichten
79
Als ik hotmail wil starten krijg ik de volgende melding (die ik naar mijn Outlook Express mailadres heb gestuurd):

Het account is geblokkeerd

Waarom wordt dit weergegeven?
Mogelijk is het account door iemand anders gebruikt om een groot aantal ongewenste berichten te verzenden (of voor andere activiteiten die een schending zijn van de Gebruiksrechtovereenkomst van Windows Live).
Wij helpen graag om het account terug te krijgen.

Wat moet er gedaan worden?
Er wordt gevraagd om een mobiel telefoonnummer voor ontvangst van de bevestigingscode. Dit telefoonnummer wordt aan het Windows Live-profiel toegevoegd voor toekomstig gebruik. Na invoeren van de code kan het wachtwoord worden gewijzigd. Aanmelden is dan mogelijk met het nieuwe wachtwoord.

De account instellingen zijn opgeschoond
Gebruikers komen hier doorgaans terecht omdat iemand anders toegang heeft verkregen tot hun account en dit gebruikt om spam te verzenden. Eventuele automatische antwoorden in Hotmail en gekoppelde accounts zijn verwijderd om het account en contactpersonen te beschermen.


Alle hulp daarbij loopt vast. Wat kan ik nu doen? Help-Mij heeft mij in het verleden al eens prima geholpen, vandaar dat ik het via deze weg maar eens probeer.
Het niet meer te bereiken mailadres is martynho@hotmail.com
Er staan een aantal mailtjes in die naar mij gestuurd zijn en door mij verstuurd zijn in januari j.l. tijdens vakantie / verblijf in Peru
 
Als je je account terugwilt hebben, Dan moet je je telefoon nummer intoetsen. Naar dit nummer word dan een bericht verzonden waarin dan een code staat. Deze code moet je ergens op de site invullen en dan heb je weer toegang. Als je niet wilt dat je mobiele nummer op je profiel staat dan kun je deze later weer verwijderen.

mvg
Corstian
 
Heb ik gedaan. Met de verkregen PINcode kun je inloggen op Account Verificatie / Wachtwoord Herstel.
Er verschijnt dan een lijst met reeds verstrekte gegevens en dan zit ik te wachten op eventueel verdere instructie via UPC mailadres van Outlook Express. Maar er komt niets.
Ben ik mijn Hotmail e-mail adres nu voorgoed kwijt?
 
Hoi,

Hoe heb je dit probleem opgelost??? Door je telefoonnummer in te voeren?
Ik ben daar een beetje huiverig voor hoor.
De mijn is ook geblokkeerd en ik heb geen idee hoe dat mogelijk is, iemand anders nog een oplossing?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan