Probleem om in te loggen op hotmail

Status
Niet open voor verdere reacties.

RonWer

Gebruiker
Lid geworden
15 dec 2008
Berichten
33
Hallo
toen ik vorige week wou aanmelden bij hotmail werd er mij gevraagd mijn wachtwoord te veranderen, toen heb ik dat gedaan en sindsdien gebruik ik dit nieuw wachtwoord zonder problemen. Toen ik mij vanmorgen wilde aanmelden, bleek mijn wachtwoord fout te zijn.... wat niet kan. Nu geraak ik nergens meer op mijn hotmailadres, als ik mijn wachtwoord wil opnieuw instellen verstuurd hij de info naar mijn hotmailadres waar ik niet meer op geraak... Via hulp van hotmail zelf moet ik een formulier invullen met mijn geheime vraag, die ik niet meer weet, en een alternatief emailadres bij hotmail, die ik nooit heb moeten opgeven.... Ik geraak ook daar dus niet verder.

Blijkbaar is mijn emailadres geblokkeerd omdat er te vaak het foute wachtwoord gebruikt werd, wat niet mijn fout kan zijn in iedergeval...En deblokkeren lukt niet aangezien mijn wachtwoord niet meer klopt...

Weet iemand wat je moet doen om je emailadres terug te kunnen gebruiken?

Mvg.
 
Voor zo ver ik weet, ben je hem nu dan helaas kwijt :(.
Daarom hebben ze een geheime vraag gemaakt, zodat je als je je wachtwoord kwijtraakt dat je je adres toch kan herstellen. Heb je nergens je geheime vraag opgeschreven?
 
Neen . Is te lang geleden ....
Wat kan ik doen ?
RonWer
 
Laatst bewerkt:
Hotmail contacteren? Maar naar mijn weet werkt dat niet, dus je zal gewoon moeten proberen je geheime vraag te beantwoorden of je wachtwoord weer te proberen. Maar ik vind het een raar verhaal. Hoe kan je nou in een keer niet meer op je account? Maak je echt geen fout? Of weet iemand anders van je wachtwoord die misschien probeert een geintje uit te halen?
 
Toch is het zo ! Heb al alles geprobeerd maar kan antw op geheime vraag niet beantwoorden en alternatief e-mailadres heb ik nooit ingegeven , dus ik geraak niet verder . Ben alles kwijt ... en wanhopig .:mad:



Mod-[Edit] Onnodige quote verwijderd. Klik “Reageer op vraag” ipv “Quote”. [/edit]
.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb voor alles mijn hotmail-account nodig en deze is geblokkeerd dus kan ik niks doen ....



Mod-[Edit] Onnodige quote verwijderd. Klik “Reageer op vraag” ipv “Quote”. [/edit]
.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Je kunt dus ook een tijdelijk nieuw (backup) hotmail adres maken.
Die handleidingen zijn er namelijk juist voor als je niet meer bij je account kunt komen.

Voordat je je wachtwoord opnieuw instelt, raden we je aan je browser cache te legen en je cookies te verwijderen.

U kunt uw wachtwoord opnieuw instellen op drie manieren: per e-mail, door uw geheime antwoord, of via de beveiligde account validatie pagina.

Dus: goed lezen en exact navolgen.
 
Laatst bewerkt:

Best Paul ,

Probleem is nog niet opgelost , maar we hebben niet meer verder geprobeerd want we zagen het eventjes niet meer zitten .... Probleem is eigenlijk bij mijn dochter en die is ondertussen opgestart bij G-mail .... Daarnaast kreeg zij van MSN ergens een bericht dat zij er zouden naar kijken , maar dat blijkt dus ook zo'n beetje wachten op Goudot te zijn ....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan