Fotoshow op DVD met pauze

Status
Niet open voor verdere reacties.

boemboem

Gebruiker
Lid geworden
10 feb 2003
Berichten
100
Ik heb al op Google en het forum zitten zoeken, maar ik heb hier niet echt iets over kunnen vinden dat de oplossing bleek.
Wat wil ik voor elkaar krijgen:

een show van foto's op DVD met muziek op de achtergrond.
Per nummer bijv. 20 foto's, maar nu komt het. Het moet zeg maar het volgende "schema" hebben:

stilstaand beeld - [drukt op play op DVD speler] - muziek en foto's - [automatisch op pauze - stilstaand beeld - drukt op play op DVD speler] - muziek en foto's - [automatisch op pauze - stilstaand beeld etc.

Kan iemand me hierbij (op weg) helpen?

Alvast bedankt.
 
Met Proshow Producer kan dat perfect al zie ik er het nut niet van in. Als je een show presenteert dan moet die show 'af ' zijn, en als je tijdens de projectie moet ingrijpen is de show niet af. In Proshow zijn er genoeg mogelijkheden om in beeld op bepaalde zaken de aandacht te trekken. Hier op mijn Youtube kanaal enkele voorbeelden die gemaakt zijn met Producer.
Hetgeen jij wil lijkt me meer een Powerpoint presentatie.

Rizze
 
Met Proshow Producer kan dat perfect al zie ik er het nut niet van in. Als je een show presenteert dan moet die show 'af ' zijn, en als je tijdens de projectie moet ingrijpen is de show niet af. In Proshow zijn er genoeg mogelijkheden om in beeld op bepaalde zaken de aandacht te trekken. Hier op mijn Youtube kanaal enkele voorbeelden die gemaakt zijn met Producer.
Hetgeen jij wil lijkt me meer een Powerpoint presentatie.

Rizze

Het is niet zozeer een show presenteren, als wel onderdeel van een bepaalde dienst.

Maar ik zal eens kijken of ik daar iets wijzer wordt. Had het programma al gezien, maar het pauze-effect werkte niet op DVD.
 
Toch wel hoor. Zie in het screenshot naar het rode pause symbooltje, op je DVD player moet je dan telkens op play drukken.

[IMG=http://img69.imageshack.us/img69/5272/screenshot001em.jpg][/IMG]

Uploaded with ImageShack.us

Deze heb ik geprobeerd, maar werkte in ieder geval niet in Windows Media Player na het creeeren van de DVD.
Zal zo Cyberlink PowerDVD nog eens proberen, net een wat beter programma.

Geloof dat ik ergens gelezen had dat dit enkel werkte voor de EXE-export.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan