virtualdub probleem geen genoeg disk space om film af te maken

Status
Niet open voor verdere reacties.

sarah22

Gebruiker
Lid geworden
28 feb 2008
Berichten
216
ik ben begonnen om een ondertiteling aan me film toe te voegen met virtual dub en zodra ik ongeveer bij het midden van de film aan beland krijg ik de bericht
"Not enough disk space to write additional data.
Ik krijg gelijk daarna ook de bericht dat ik een lage disk space heb
wat onmogelijk is omdat ik meer dan genoeg plaats heb op me disk

wie kan me hierbij verder helpen
ik hoop dat ik hem bij de juiste forum plaats heb geplaats anders zet ik hem bij windows xp.
sarah
.
 
Staat prima hier, mogelijk is de harde schijf FAT32 geformatteerd en niet NTFS. FAT32 kan maar een bestand van maximaal 4GB groot aan. Kijk even bij de eigenschappen van de schijf wat daar staat.
 
ken het programma niet maar kan het niet zijn dat ie in dvd formaat denkt en dat je boven de 4.7 gb zit
 
Staat prima hier, mogelijk is de harde schijf FAT32 geformatteerd en niet NTFS. FAT32 kan maar een bestand van maximaal 4GB groot aan. Kijk even bij de eigenschappen van de schijf wat daar staat.
heb ik bekeken en nu staat er dat de schijf vol is
hoe kan dat opeens en als ik programmas uit de c schijf verwijder blijft de cirkel nog altijd blauw dus vol wat nu?
 
gebruik dit programatje eens http://www.piriform.com/ ccleaner
als er echt geen ruimte meer vrij is zet je hem op een usb
als ie het doet op schoonmaken klikken of aan de linker kant zie je een kopje windows internet explorer kun je cookies het vinkje weg halen dan als je wacht woorden bewaart op je pc hoef je die niet opnieuw intevoeren
 
Laatst bewerkt:
bij virtualdub moet je instellen welke codec er gebruikt moet worden
jij hebt waarschijnlijk uncompressed RGB/YCbCr aan staan (is de standaard)
dit is een avi zonder compressie en is ong. 13GB per uur film.

kies menu >> video >> compression >>
kies hier voor de codec en kijk ook eens naar de instellingen
je hoeft niks te veranderen, maar als het eindresultaat niet goed is weet je waar je moet zoeken
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan