Windows XP Embedded Enhanced Write Filter ewf to mp3

Status
Niet open voor verdere reacties.

frankdubbe

Gebruiker
Lid geworden
28 mrt 2008
Berichten
886
Ik heb van een Faling een Pc gekocht die vol met muziek staat..
de files blijken echter EWF te zijn...
Windows XP Embedded Enhanced Write Filter
Windows XP Embedded Enhanced Write Filter The Windows XP Embedded Enhanced Write Filter (EWF) is a useful utility which is used to protect one or more disk volumes
Kan ik deze converteren naar een meer toegangeklijk formaat zoals Mp3
Vele dank
 
Klik eens met rechts op 1 file en dan naam wijzigen, maak er dan .mp3 van.

Werkt dat ??
 
eazis pc gekocht van faling

eaf & ewf extensies
Ik heb tot nader inzien een Horeca Pc van een faling gekocht doorFirma Eazis
met bovenstaande extensies
De muziek op deze Pc is volledig legaal waarom kan ik deze files niet kopieren naar mijn andere Pc
Ze zijn nu toch van mijn eigendom , de eigenaar verkocht zijn inboedel en betaalde alle rechten stemra/sabam

Ik voel me bedrogen
Als repliek gaaf de eigenaar mij de volgende uitleg
Ik betaal maandelijks nog voor updates aan Eazis ????
en ik ben daar ook niks mee ???
 
Laatst bewerkt:
Lijkt mij niet correct wat je zegt: De audio mag (natuurlijk) niet de afspeel-pc verlaten, want je betaalt niet voor elk nummer een bedrag maar voor de hele verzameling om te mogen afspelen vanaf die ene pc.
Anders gesteld: Je 'huurt' de muziek om het te mogen afspelen op/vanaf die ene computer.
Sterker nog: Het zou kunnen zijn dat het hele muziek afspeelprogramma ermee ophoudt op een gegeven moment, maar dat is afhankelijk van de licentievoorwaarden/contract.

Als ik mag aannemen dat die muziekbestanden op die ene café-pc wél zijn af te spelen in het bijgeleverde muziek afspeelprogramma denk ik dus niet dat je 'bedrogen' bent.

Ik heb zelf ook wel eens een poging gedaan om dergelijke bestanden te 'converteren', maar bleken ook toen te goed beveiligd te zijn. En natuurlijk wist ik dat het niet de bedoeling was om de bestanden van die pc te kopiëren, áls het me (technisch) gelukt was...

Tijs.
 
Laatst bewerkt:
http://www.eazis.com/nederland/

dat is de website van de firma Eazis.
Die muziek kun je alleen maar afspelen met hun software en hun pc.
Eazis verkoopt geen computer maar geeft deze in bruikleen.
Ik zou maar contact opnemen met Eazis.
 
@puppie: ik vraag me af of dat wel helemaal correct is. Op de subpagina Abonnement staat:
"Wilt u onze software op uw eigen pc, dan kunt u een Self service abonnement afsluiten.
U kunt dan alleen muziek downloaden en gebruik maken van onze online service en help desk."

Het lijkt dus mogelijk om de software op je eigen pc te installeren, dus je zit blijkbaar niet altijd vast aan een 'gehuurde pc', zo lijkt het...

Sterker nog: Volgens mij hebben ze dat systeem bij ons op het snookercentrum, en dat is zónder touch-screen, op precies dezelfde pc/type als waar op geïnternet wordt. Er zijn daar dus 2 pc's die dezelfde configuratie hebben: De ene voor muziek (Eazis abonnement + software) en de andere voor Internet.

Tijs.
 
Laatst bewerkt:
De persoon in kwestie geeft de pc kontant betaald aan Eazis
zodus is dat toch wel zijn eigendom
Dat het muziek die erop staat onder *huren *valt kan best zijn
Ik nam als vriend graag de Pc over maar eigenlijk kan ik best het hele zootje formateren
Als je dantoch legaal wilt draaien ben je dan niet beter af met I tunes????
Eigenlijk kan je met Eazis geen muziekcollectie opbouwen want het word nooit je eigendom
Of word je gestraft om legaal te willen werken
en hoe de vorige eigenaar zelfs niet van zijn kontrakt afgeraakt is mij ook een raadsel
Als ik ooit een Kroeg begin kies nu wel voor I tunes hoor ??
 
@puppie: ik vraag me af of dat wel helemaal correct is. Op de subpagina Abonnement staat:
"Wilt u onze software op uw eigen pc, dan kunt u een Self service abonnement afsluiten.
U kunt dan alleen muziek downloaden en gebruik maken van onze online service en help desk."

Het lijkt dus mogelijk om de software op je eigen pc te installeren, dus je zit blijkbaar niet altijd vast aan een 'gehuurde pc', zo lijkt het...

Sterker nog: Volgens mij hebben ze dat systeem bij ons op het snookercentrum, en dat is zónder touch-screen, op precies dezelfde pc/type als waar op geïnternet wordt. Er zijn daar dus 2 pc's die dezelfde configuratie hebben: De ene voor muziek (Eazis abonnement + software) en de andere voor Internet.

Tijs.
Idd je hebt 2 keuzes een Pc kopen of je eigen Pc gebruiken met hun soft
maar daar word dan weer*geknoeid * met bovenstaatnde extensies zodat je zelfs er geen cdtje kan van branden voor in de wagen
wat dan bij Itunes volledig legaal is..
Eigenlijk zou ik nu de prijs per song moeten berekene
Niet vergeten dat je bij Eazis ergens afhankelijk blijft hun keuze van nummers krijgt
Er is wel een punten systeem waarmee je song kan kopen of is het nu huren ??
Maar dan vind je helaas het betere alternatieve genre niet???
Het is dan mij dan ook nog een raadsel waarom de vorige eigenaar dat contract nog moet voort betalen
De zaak werd gesloten wegens onvoorziene omstandigheden ???
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan