speaker op tv aansluiten

Status
Niet open voor verdere reacties.

gast0556

Gebruiker
Lid geworden
11 okt 2009
Berichten
701
hallo,

hoe kan ik op mijn tv (hier is een plaatje: http://media.techworld.com/cmsdata/products/112699/LG Flatron W2261V 550.jpg hij ziet er niet precies zo uit als op het plaatje maar het si wel zo'n soort tv) een speaker aansluiten? ik heb een speaker en wil hem via een ''aux'' kabeltje met mn tv verbinden. hoe moet dat? (er is wel een ingang voor koptelefoons waar hij inkan, maar omdat het voor koptelefoons is gemaakt is het geluid heel zacht) ik kan nergens de goede aansluiting vinden.

MVG Tom
 
Je kan wel via de aux aansluiten maar dan zal er een versterker tussen moeten of de speaker moet een ingebouwde hebben.Jou verhaal zo horend heeft die dat niet en wil je dus een standalone speaker zo op de tv aansluiten.En dat gaat dus niet.
Tenzij de tv weer speaker uitgangen heeft en daar hoor ik je niet over dus neen.......;)
 
Ik wil wel eens weten om wat voor een speaker het hier gaat, is dit gewoon een pc speaker setje ??

En waarom geef je niet gewoon het merk en type op wat je hebt staan, je weet toch wel wat je in huis hebt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan