besturing weg

Status
Niet open voor verdere reacties.

kampeerkoning

Gebruiker
Lid geworden
9 feb 2010
Berichten
7
Ik heb per ongeluk mijn MP3 speler geformatteerd. Het is een iAudio U3. De bijbehorende CD-Rom schijf heb ik weer geinstalleerd, maar dit biedt geen soelaas. Op internet kan ik geen besturing vinden. Kan iemand mij vertellen waar ik moet zoeken, of hoe ik anders e.e.a weer kan herstellen, zodat ik weer een bruikbare MP3 heb?
Hartelijk dank.
 
Ik weet niet wat je bedoelt. Ik heb een Mac en moest ruimte op mijn MP3 hebben. Hoe het komt weet ik niet, maar heb alles gewist. Het resultaat was dus redelijk succesvol, want ik beschik nu over de complete ruimte van het flashgeheugen, maar kan er verder niets mee dan het als extern geheugen gebruiken. Ik ga proberen de drivers te downloaden die jij me tipt. Bedankt.
Kampeerkoning.
 
ik bedoel in wel bestand systeem dus fat 32 ntfs etc. ik dacht namelijk dat mp3 spelers alleen op fat32 functioneeren
 
Over welk merk en type speler hebben we het eigenlijk? Ik bedoel, dat zoekt een stuk makkelijker...
 
Dat heb je goed dat het een Cowon is.En de site daarvan geeft ook geen soelaas.Maar begrijp ik goed dat de speler dus geheel leeg is nu??geen verborgen partitie meer??

en wat staat er allemaal op de cdrom??

@lita112:mail gelezen?
 
laten wij nou eerst effe af wachten of ie wat kan met die link die ik al gegeven had
 
laten wij nou eerst effe af wachten of ie wat kan met die link die ik al gegeven had

Denk je nou niet dat een orginele cd(waar mogelijk een reset/firmware oid opstaat)meer betrouwbaarder is als zo'n wazige site waarvan je zelf al zegt: op eigen risico ;)
 
Heren, het gaat inderdaad om een Cowon iaudio U3. Op de bijgeleverde cd-rom staan Jetshell, Jetaudio VX Ver.3.1 en de gebruiksaanwijzing van het apparaat. Er staat inderdaad niets meer op het apparaat: helemaal leeg. Er staat geen firmware op helaas.
 
De firmware staat gewoon op de website van cowon hoor.

http://www.cowonglobal.com/

Onder support, daar f/w s/w aanklikken en vervolgens iaudio u3, in de lijst links boven, opzoeken.

Firmeware staat er netjes tussen.
 
:thumb: gelukkig doet hij het weer! Ik heb de originele firmware weer geinstalleerd. Bedankt voor de tips.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan