windows media player: bestand verzenden

Status
Niet open voor verdere reacties.

htil

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
2 sep 2009
Berichten
2.256
ik kreeg opname van een radiouitzending toegestuurd op cd. deze wil ik per e-mail doorsturen naar iemand anders. ik kopieerde naar e-mail. Bij verzending aan mijzelf blijkt dat als ik het bestand aanklik de windows media player muziekbestanden van mijn eigen pc gaat afspelen.
als ik het bestand op de cd zelf aanklik krijg ik de uitzending wel te horen. ra ra hoe zit dat?

ik heb het bericht ook nog naar andere pc gestuurd, dan blijkt dat er een muzieknummer (en net meer) is verstuurd. dat staat kennelijk op de oorspronkelijke cd ook. is dit methode om kopieren te verhinderen? zo ja, hoe omzeil ik die?
 
Laatst bewerkt:
wat voor bestand staat er dan op de cd??
hoe groot, wat is de extensie, en probeer je het gelijk vanaf cd te versturen??
maak evt een screenshot van de inhoud van de cd en één van de eigenschappen van het bestand
en plaats ze hier

ik kan wel met ideeën komen maar dat zijn er zoveel.
 
Knipsel.jpg

bedoel je dit?
ik hoor graag van je!
 
waarschijnlijk is dan de extensie .cda
kan je dat nog even melden. en ook graag de groote van het bestand.

zo ja dan is dat veel te veel om te versturen per e-mail
cda is niet gecomprimeerde muziek op een gewone cd, ja zo een uit de winkel.
bij gebrek aan meer info op een cd, heb je bij een cd met 12 nummers
track01.cda
track02.cda
.
.
track12.cda

op de een of andere manier kan een windows pc niet goed lezen wat er op staat en daarom klopt de bestands groote niet bij cd's.
in jouw voorbeeld, staat dit er ook helaas niet bij.
maar waarschijnlijk is het 1kB (of 44Bytes).

als je 'm aanklik verstuurd ie waarschijnlijk alleen maar een snelkoppeling naar het bestand.
 
extensie is idd cda. en de grootte van het verstuurde bestand is ook in de orde van grootte die je aangeeft..
kan ik de cd wel gewoon dupliceren?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan