van VHS naar PC/laptop icm Pinnacle Studio 12

Status
Niet open voor verdere reacties.

oghkru

Gebruiker
Lid geworden
16 mei 2006
Berichten
44
Hi,
Heb een laptop en wil graag daar mijn VHS recorder op aansluiten (via USB video creator/converter) en het liefst direct inlezen/importeren in Pinnacle Studio 12 daar ik hier een licentie van heb. Kom allerlei usb import setjes tegen op Marktplaats ( http://computer-software.marktplaat...u2Vsg9peYr5MvYixQeH8+/0YLeYQ=&fta_ind=17&fs=1) maar dan kan ik waarschijnlijk het nog niet direct inlezen omdat hier weer andere software bij zit.
Allemaal niet zo rampzalig maar ik schaf liever direct de juiste spullen aan.
Wie heeft er advies???
 
Ik gebruikte hiervoor de dure moviebox van pinnacle , was niet tevreden daar het beeld en het geluid vaak niet gelijk liep .
Op advies de dazzle ( ook van pinnacle ) aangeschaft ( ongeveer 40 euro of via marktplaats ) dit kastje werkte perfect , misschien dat de goedkopere kastjes ook goed werken .
Je voert dan via het kastje het video signaal van de vhs naar je harde schijf daarna kan je het bewerken met allerlei software ook met pinnacle of het in xp ingebouwde moviemaker .
Hans
 
verschil tussen "dazzle versies"

Kan ik dus al vanaf de 101 versie doen wat ik wil doen dus eerst naar harddisk (via import Pinnacle versie 12) en dan gaan bewerken? Hoe zit het met de aanschaf van de kabels?
 
Ik heb altijd gewerkt meteen scart (out) op de VCR en een kabel van scart naar digitale camera (AV ansluiting) en een kabel van digitale camer (DV) naar PC. Zo kon ik altijd importeren naar Pinnacle. Sind kort echter is er een probleem: beeld en geluid doen het goed totdat ik Start opnemen aanklik. Dan volgt een razend lawaai en beeld en geluid vallen weg. Iemand enig idee?
Hi,
Heb een laptop en wil graag daar mijn VHS recorder op aansluiten (via USB video creator/converter) en het liefst direct inlezen/importeren in Pinnacle Studio 12 daar ik hier een licentie van heb. Kom allerlei usb import setjes tegen op Marktplaats ( http://computer-software.marktplaat...u2Vsg9peYr5MvYixQeH8+/0YLeYQ=&fta_ind=17&fs=1) maar dan kan ik waarschijnlijk het nog niet direct inlezen omdat hier weer andere software bij zit.
Allemaal niet zo rampzalig maar ik schaf liever direct de juiste spullen aan.
Wie heeft er advies???
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan