mp3 op de website

Status
Niet open voor verdere reacties.

marn51i

Gebruiker
Lid geworden
2 okt 2010
Berichten
85
Hallo,

Ik heb een website gemaakt voor mijn zangkoor,nu moet ik op de pagina studiemateriaal mp3tjes plaatsen.
Deze mp3 tjes zijn voor de leden om de zangpartij in te studeren dus de sopraan moet klikken op het woord sopraan en dan wordt het mp3 tje voor die zangstem afgespeeld en het zelfde geld voor de andere stemmen.
Nu ben ik al bezig geweest met pagina eigenschappen en heb permanent uitgeschakeld maar dit werkt niet, ook heb ik de stem sopraan gelinkt naar het mp3tje voor die stem,
maar dan krijg ik een beveiligingsmelding die het downloaden van het mp3tje niet toelaat.
Ik weet niet meer wat ik verder nog kan doen, wie kan mij hiermee helpen?

Marian Nihot
 
Beste Marian,

in principe kun je volgens mij gewoon een hyperlink moeten maken naar die mp3. 'k Weet niet hoe je de pagina('s) hebt gemaakt, maar vaak kun je via zo'n programma wel een link toevoegen. Dan kies je niet een pagina maar een bestand.

Laat anders het adres van de website achter als 't niet helemaal lukt.

Succes!
 
mp3

Ik heb weer een hyperlinck naar het bestand rejoice.mp3 gemaakt, maar krijg de melding: De huidige beveiligings instellingen staan niet toe dat dit bestand wordt gedownload.

Ik weet niet wat ik moet doen.
 
Hoi Marian,

heb even gekeken op de studiepagina, maar ik zie nog geen link staan naar een mp3??
Die heb je nu weer weggehaald omdat het niet werkte? Dan kan ik niet zien wat er fout gaat.

Misschien wil je even een linkje toevoegen en dan kunnen we 't misschien beter bekijken.

In principe werkt het zo dat je de mp3 op de website zet (bijv. via FTP in een map mp3) en dan daar heen linkt <a href="mp3/muziek1.mp"3">Nummer 1</a> etc.


Herbert
 
mp3

Ik heb hyperlincks gemaakt naar de map muziek daar zitten de mp3tjes in, op de pagina studiemateriaal

Marian
 
Marian,

volgens mij zou 't goed moeten zijn zo. Als ik de link aanklik, dan opent ie 'm direct in MediaPlayer.

Misschien opmerking erbij zetten dat als mensen 'm niet kunnen openen, dat ze even met rechts moeten klikken en dan kiezen voor "Opslaan als...". Of lukt dat bij jou ook niet??
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan