wat in te vullen bij megaupload?

Status
Niet open voor verdere reacties.

tom1

Gebruiker
Lid geworden
4 aug 2007
Berichten
248
LS,
een basale vraag.
ik wil twee avi video filmpjes plaatsen op megaupload.com( geen premium), via de megamanager. De opzet is dat ik twee filmpjes bereikbaar maak voor verwanten in Australië. Twee maal 35 mb in avi formaat bij een e-mail voegen bleek eerder kansloos. Via Helpmij zag ik dat het veel handiger is om het ergens anders op de server van megaupload te uploaden zodat de andere partij het daar kan opslaan. Die wijsheid had ik van helpmij, want bij de oudere vragen zat een soortgelijk probleem.
Mijn probleem: na veel gehannes zijn de twee filmpjes dan geupload, na registratie bij megaupload en gebruikmakend van megamanager. Ik had dan gehoopt op een link die ik mee kon sturen met een e-mailtje. Die link is niet meer gevonden alsook de filmpjes niet meer die daar blijkbaar ergens zijn, maar niet te vinden.
Wie kan mij wijzer maken, voor een nieuwe poging, wat ik zoal in moet vullen. Wat vul ik in bijv in bij de diverse velden. Het mag duidelijk zijn dat ik dit nog nooit heb gedaan met uploaden en er geen kaas van heb gegeten. Maar eens moet de het de eerste keer zijn.
vast dank voor de antwoorden.
grt
tom1
 
Als ik een bestand upload krijg ik een link in een oranje kleur te zien. Deze mail je naar Australië. Ik wordt dus geen lid, registreer me niet, helemaal niks.

Je klikt dus op Bladeren om het bestand te selecteren, dan op Verzenden om het te uploaden (je kunt hiernaast een beschrijving van het bestand intypen). Na verloop van tijd verschijnt: Upload compleet met daaronder de naam van het bestand, de bestandsgroote en de downloadlink.
 
Ik denk dat je een kennis over megaupload veronderstelt die er niet is. Ik zag na het uploaden van de 4 bestanden. voor elk filmpje twee avi bestanden, wel een link verschijnen. Als ik daar op klikte in megamanager dan kwam ik op megaupload terecht bij algemeen materiaal van anderen, maar kon niks vinden van hetgeen ik daar dacht te hebben geplaatst. Ik heb de categorie mensen (people) gebruikt. Afijn. kort gezegd: het enige dat goed gaat is bladeren en dan komt er een tag(wat daar in te vullen), waar ik maar "boodschap 1" heb neergezet. en bij de volgende upload 'boodschap2' Er gaat dus iets grondig mis. Ik heb ook niet de indruk dat ik vat heb op wat ik aan het doen ben. Maar de twee filmpjes wil ik wel graag in australië laten zien.
grt
tom1
 
Laatst bewerkt:
Probeer eens megamanger niet te gebruiken, maar ga gewoon in je internetbrowser naar http://www.megaupload.com en doe dan precies wat erbicom in zijn reactie omschreef.
 
wat uitgebreider dan
E1.jpg
ga naar http://www.megaupload.com en klik op bladeren

E2.jpg
blader nu naar het bestand, klik het 1 keer aan en klik open

E3.jpg
vul een tekst in klik klik verzenden

E4.jpg
dit verschijnt en wacht geduldig
 
E5.jpg
en klaar is ie, de oranje tekst is de link

E7.jpg
re muisklik op de oranje tekst en kopieer de link

E8.jpg
ik heb 'm hier in kladblok ingevoerd, maar hij kan ook zo je e-mail bericht in

E9.jpg
de ontvanger van de e-mail klikt op de link en krijgt deze pagina
vult de tekst in en klikt download bestand
 
E10.jpg
en hij/zij wacht geduldig

E11.jpg
hierna klikken op normale download en op opslaan

helaas krijg je dan een pop-up (ik in ieder geval wel) , weg klikken en het bestand is binnen.
 
dank.
ik ga vanvond aan de slag.
nog een aanvullende vraag:. een avi filmpje wordt vergezeld door een kleiner bestand met de extensie htm en met de dezelfde naam als het grotere avi bestand. Moeten beide worden ge uploaded of kan worden volstaan met alleen het grotere avi bestand.
grt
tom1
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan