Bepaalde sites laden niet, wat te doen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

HelpMijOfZo

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
3 okt 2010
Berichten
2
Normaal krijg je nog een laad tekentje bij bepaalde sites en doet hij het dan niet. Maar bij bepaalde sites zoals http://xsellize.com/ krijg ik gewoon meteen een error zonder maar te proberen te laden. Dit is de error in chrome:

Deze webpagina is niet beschikbaar.

De webpagina op http://xsellize.com/ is mogelijk tijdelijk uitgeschakeld of permanent verplaatst naar een nieuw webadres.

Meer informatie over deze fout
Hieronder vindt u het oorspronkelijke bericht

Fout 101 (net::ERR_CONNECTION_RESET): Onbekende fout

Als ik de website ping krijg ik 4 keer een algemene fout en stopt er dan mee. Als ik tracert krijg ik meteen een algemene fout, dus het wordt al voor het mijn pc verlaat door iets geblokkeert.
Ik heb mijn pc met AVG, met MBAM, Hitman Pro, spybot gescand maar die hebben allemaal niks gevonden van malware. (Avg vond wel een trojan maar heeft niks met dit te maken).
En dit is bij meerdere sites, dit is maar een van de sites die het niet doen. Het ligt niet aan mijn ISP, want op mijn andere pc die op het zelfde netwerk staat werken de sites wel (op dezelfde router aangesloten).
Ik heb de host-file ook gecontrolleert om te kijken of daar nog iets aan gewijzigd was, of bepaalde ip adressen geblokkeert zijn maar dat is ook niet zo, de host file is nog gewoon clean, ongewijzigd dus.
Andere browsers werken ook niet, ik heb Internet Explorer, Safari, FireFox en Opera geprobeert, bij geen van allen werken de sites :S. Ik verwijder altijd mijn browser geschiedenis, cookies etc voor ik me pc afsluit, en gebruik Ccleaner een paar keer per week. Met ccleaner verwijder ik o.a. ook browsergeschiedenis etc. en scan naar register problemen. Maar dit alles helpt niet. Het ligt ook niet aan mijn firewall, want als ik de uitschakel, geen firewall meer dus, werken de sites nog steeds niet.

Weet iemand waar dit aan ligt en hoe ik het kan verhelpen? Het is erg irritant om de hele tijd naar beneden te moeten om op bepaalde sites te komen. (Via proxy werken de sites wel, maar vaak worden en download links bijgezet van megaupload, en proxy servers ondersteunen geen downloads dus dat is ook geen oplossing, buiten het feit dat het gewoon irritant is om met een proxy server te browsen.

Ik hoop dat ik snel een antwoord krijg, want ik heb hetzelfde probleem ook nog op andere fora geplaatst, bij 1 hebben de antwoorden helemaal niks geholpen, en bij de andere is er nog helemaal niet op gereageerd. Ik hoop dat het helpmij forum beter is dan die andere fora, want ik wil dit probleem echt opgelost hebben!
 
Laatst bewerkt:
probeer google chrome of firefox. vrijwel nooit problemen mee.
 
probeer google chrome of firefox. vrijwel nooit problemen mee.

Uberhaupt de moeite genomen om de hele tekst te lezen? Er staat in de ik chrome gebruik en andere browsers heb geprobeert maar niks helpt. Ik geef niet voor niks toelichting over mijn vraag, ik ben niet voor piet snot heel die toelichting aan het schrijven?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan