Windows Update

Status
Niet open voor verdere reacties.

trance

Gebruiker
Lid geworden
2 sep 2010
Berichten
8
Ik heb nog een andere vraag ik werk met win7 ultimate edition maar ik kan daar geen up dates mee naar binnen halen.
kan ik ergens anders nog een explorer downloaden want ik denk echt dat het aan mijn explorer ligt want fire fox draaid prima.
of is dat niet mogenlijk en moet ik een andere versie erop zetten wat is wijsheid.

MVg trance
 
Internet Explorer zit standaard in Windows.

Druk op het windows vlaggetje en R en in het venster tik je in: iexplore.exe en druk op OK.
 
reactie

mario je bedoeld gewoon het vlaggetje van start indrukken en dan ?
 
Vlaggetjes toets en de R toets tegelijk gebruiken.
 
probleem

oke bedankt voor je reactie ik ga nu wel ff kijken of het progr wel goed is want ik krijg nog steeds melding dat ik niet ingelogd ben en dat hij een poort daardoor niet kan vinden ,maar ik ga wel ff rustig alles opnieuw installeren explorer werkt nu wel goed hopenlijk.
Bedankt alvast voor de tips.

MVg trance
 
probleem win7

Ik krijg steeds een foutmelding van verschillende dingen hierbij stuur ik even een copie door van mijn logboek miss dat jullie mij kunnen helpen .

Hoop dat ik hiermee op de goede site ben dus hier onder een copie van mijn problemen miss dat iemand het toch weet wat het probleem is.



Windows : 6.1.7600.0 (Win32NT)
Common Language Runtime : 4.0.30319.1
System.Deployment.dll : 4.0.30319.1 (RTMRel.030319-0100)
clr.dll : 4.0.30319.1 (RTMRel.030319-0100)
dfdll.dll : 4.0.30319.1 (RTMRel.030319-0100)
dfshim.dll : 4.0.31106.0 (Main.031106-0000)

BRONNEN
Implementatie-url : file:///C:/Users/ton/AppData/Local/Temp/Temp1_atcboxlive_v0.2.0.0_setup.zip/ATCBOXlive!.application

FOUTSAMENVATTING
Hieronder ziet u een overzicht van de fouten. Verderop in het logboek vindt u nadere details over deze fouten.
* Activering van C:\Users\ton\AppData\Local\Temp\Temp1_atcboxlive_v0.2.0.0_setup.zip\ATCBOXlive!.application heeft tot een uitzondering geleid. De volgende berichten voor mislukte acties zijn aangetroffen:
+ Downloaden van file:///C:/Users/ton/AppData/Local/Temp/Temp1_atcboxlive_v0.2.0.0_setup.zip/ATCBOXlive!.application is mislukt.
+ Kan bestand C:\Users\ton\AppData\Local\Temp\Temp1_atcboxlive_v0.2.0.0_setup.zip\ATCBOXlive!.application niet vinden.
+ Kan bestand C:\Users\ton\AppData\Local\Temp\Temp1_atcboxlive_v0.2.0.0_setup.zip\ATCBOXlive!.application niet vinden.
+ Kan bestand C:\Users\ton\AppData\Local\Temp\Temp1_atcboxlive_v0.2.0.0_setup.zip\ATCBOXlive!.application niet vinden.

SAMENVATTING MISLUKTE TRANSACTIES ONDERDELENARCHIEF
Er zijn geen transactiefouten aangetroffen.

WAARSCHUWINGEN
Er werden geen waarschuwingen weergegeven bij deze bewerking.

VOORTGANGSSTATUS BEWERKING
* [10/7/2010 6:26:11 PM] : De activering van C:\Users\ton\AppData\Local\Temp\Temp1_atcboxlive_v0.2.0.0_setup.zip\ATCBOXlive!.application is gestart.

FOUTDETAILS
De volgende fouten zijn aangetroffen bij deze bewerking.
* [10/7/2010 6:26:15 PM] System.Deployment.Application.DeploymentDownloadException (Onbekend subtype)
- Downloaden van file:///C:/Users/ton/AppData/Local/Temp/Temp1_atcboxlive_v0.2.0.0_setup.zip/ATCBOXlive!.application is mislukt.
- Bron: System.Deployment
- Stack-tracering:
bij System.Deployment.Application.SystemNetDownloader.DownloadSingleFile(DownloadQueueItem next)
bij System.Deployment.Application.SystemNetDownloader.DownloadAllFiles()
bij System.Deployment.Application.FileDownloader.Download(SubscriptionState subState)
bij System.Deployment.Application.DownloadManager.DownloadManifestAsRawFile(Uri& sourceUri, String targetPath, IDownloadNotification notification, DownloadOptions options, ServerInformation& serverInformation)
bij System.Deployment.Application.DownloadManager.DownloadDeploymentManifestDirectBypass(SubscriptionStore subStore, Uri& sourceUri, TempFile& tempFile, SubscriptionState& subState, IDownloadNotification notification, DownloadOptions options, ServerInformation& serverInformation)
bij System.Deployment.Application.DownloadManager.DownloadDeploymentManifestBypass(SubscriptionStore subStore, Uri& sourceUri, TempFile& tempFile, SubscriptionState& subState, IDownloadNotification notification, DownloadOptions options)
bij System.Deployment.Application.ApplicationActivator.PerformDeploymentActivation(Uri activationUri, Boolean isShortcut, String textualSubId, String deploymentProviderUrlFromExtension, BrowserSettings browserSettings, String& errorPageUrl)
bij System.Deployment.Application.ApplicationActivator.ActivateDeploymentWorker(Object state)
--- Ingesloten uitzondering ---
System.Net.WebException
- Kan bestand C:\Users\ton\AppData\Local\Temp\Temp1_atcboxlive_v0.2.0.0_setup.zip\ATCBOXlive!.application niet vinden.
- Bron: System
- Stack-tracering:
bij System.Net.FileWebRequest.EndGetResponse(IAsyncResult asyncResult)
bij System.Net.FileWebRequest.GetResponse()
bij System.Deployment.Application.SystemNetDownloader.DownloadSingleFile(DownloadQueueItem next)
--- Ingesloten uitzondering ---
System.Net.WebException
- Kan bestand C:\Users\ton\AppData\Local\Temp\Temp1_atcboxlive_v0.2.0.0_setup.zip\ATCBOXlive!.application niet vinden.
- Bron: System
- Stack-tracering:
bij System.Net.FileWebResponse..ctor(FileWebRequest request, Uri uri, FileAccess access, Boolean asyncHint)
bij System.Net.FileWebRequest.GetResponseCallback(Object state)
--- Ingesloten uitzondering ---
System.IO.FileNotFoundException
- Kan bestand C:\Users\ton\AppData\Local\Temp\Temp1_atcboxlive_v0.2.0.0_setup.zip\ATCBOXlive!.application niet vinden.
- Bron: mscorlib
- Stack-tracering:
bij System.IO.__Error.WinIOError(Int32 errorCode, String maybeFullPath)
bij System.IO.FileStream.Init(String path, FileMode mode, FileAccess access, Int32 rights, Boolean useRights, FileShare share, Int32 bufferSize, FileOptions options, SECURITY_ATTRIBUTES secAttrs, String msgPath, Boolean bFromProxy, Boolean useLongPath)
bij System.IO.FileStream..ctor(String path, FileMode mode, FileAccess access, FileShare share, Int32 bufferSize, FileOptions options, String msgPath, Boolean bFromProxy)
bij System.IO.FileStream..ctor(String path, FileMode mode, FileAccess access, FileShare share, Int32 bufferSize, Boolean useAsync)
bij System.Net.FileWebStream..ctor(FileWebRequest request, String path, FileMode mode, FileAccess access, FileShare sharing, Int32 length, Boolean async)
bij System.Net.FileWebResponse..ctor(FileWebRequest request, Uri uri, FileAccess access, Boolean asyncHint)

TRANSACTIEDETAILS ONDERDELENARCHIEF
Er is geen transactie-informatie beschikbaar.

MVG trance
 
Als het een illegale versie van W7 betreft, dan komt dat vaker voor. Gedeeltelijk omdat Microsoft het blokkeert, en soms door de 'trucs' die gebruikt worden om activatie te 'faken' of te omzeilen.

Geen 100% zekerheid dat dat bij jou van toepassing is, want je bijlage gaf geen hint (lijkt namelijk niet over Windows updates te gaan maar over iets anders, ATCBOXlive! of zoiets?)

Tijs.
 
probleem

hoi thijs
ja klopt dat is dat progr dat ik alleen maar kan draaien met explorer.en ik ben een leek op dit gebied .
Vandaar dat even de problemen door gestuurd had.
Volgens mij houd een program die beveiliging tegen dus ik dacht miss kan iemand het eruit halen van mijn log .

MVG Trance
 
probleem

iedereen bedankt voor de hulp van mijn probleem .
ik heb xp er weer op gezet en alles draaid nu perfect.
bij deze bedankt voor de hulp.

mvg trance
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan