Miniatuurweergaves

Status
Niet open voor verdere reacties.

pemade

Gebruiker
Lid geworden
20 okt 2001
Berichten
193
Is het mogelijk om onder Windows 7 miniatuurweergaves (thumbnails) te bekijken van mijn afbeeldingen ? Beetje lastig om gehele lijst met fotos door te worstelen om een foto te zoeken.
 
In principe wel, als je in een map zit met foto's dan staat rechts een knopje en daar kan je uit halen de bekende optie, miniatuur weergave geven. Hij zit op de zelfde hoogte als de knoppen nieuwe map maken enzo die links staan. Het zijn 2 kleine vierkante icoontje, 1 ervan is het menu met de optie voor miniatuur weergave.
 
Helaas, dit werkt onder xp wel, maar niet onder mijn windows versie. Ik krijg enkel de keuze uit verschillende afmetingen icoontjes e.d., geen miniatuurweergaves.
 
Hmmm, dat is raar, ik heb namelijk wel de optie voor miniatuur weergave... Misschien weet iemand anders nog iets? Ik ben verder niet zo bekend met win 7, ik wist alleen waar het stond maar blijkbaar mis jij dat dus...

Ok, dit is vaag, ik heb net nog even zelf lopen kijken, maar ik heb ook geen optie tot miniatuurweergave, toch zie ik plaatjes van filmpjes of fotos als ik de map open... Nu is de vraag natuurlijk, hoe heb ik hem dat geflikt?? Dat ga ik es proberen uit te zoeken dan... Nu ben ik zelf ook nieuwschierig
 
Laatst bewerkt:
Ok, ik heb misschien iets. Als je naar configuratiescherm gaat en dan vormgeving en persoonlijke instellingen en dan mapopties, dan staat er bij de tabblad weergave, een optie "Altijd pictogrammen weergeven, nooit miniaturen"

Die staat bij mij uitgevinkt, kijk es of die ook aangevinkt staat bij jou en vink hem dan es uit. Als die al uitstaat dan zou ik het niet weten verder nog.
 
Laatst bewerkt:
[Windows-toets+E] ->
Organiseren in de werkbalk ->
Map-en zoekopties ->
Weergave ->
Bestanden en Mappen ->
Kijk hier naar de opties..

Kijk hier voor meer info
 
Bedankt, na het uitvinken van de optie in "mapopties" doet hij het nu.
Superbedankt, mede namens mijn vrouw !
 
@Dorado

Das een iets andere manier dan wat ik zei, maar komt op hetzelfde neer ^^

Je link gaat naar een engelse site, ik weet niet of permade engels kan of dat ie weet hoe de termen in het engels heten in het nederlands. Vandaar dat ik toch de nederlandse uitleg gaf zodat hij wist welke dingen hij moest openen. Meeste nederlanders hebben toch wel een nederlandse win7 versie dacht ik zo :p

@permade

Blij te horen dat het opgelost is ^^ Zet je de topic nog op opgelost? Of was dat al gebeurd? ik heb even niet op gelet hehe
 
Kon ze ook niet meer zien...

Hallo,

Bedankt voor de tips, hier zat ik ook mee, kan eindelijk weer normaal zoeken, yessss.

Groetjes,
Carla
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan