genuie advantage 1 keer installeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

jeroentjje

Gebruiker
Lid geworden
8 okt 2010
Berichten
5
hallo allemaal,

Ik heb mij hier gerigistreerd omdat ik een probleem heb en er zelf niet echt uit kom.
ik heb een computer die komt in een domein.
op deze computer staat windows XP professional SP3.
mijn vraag is, hoe kan ik voorkomen dat bij elke gebruiker die voor het eerst inlogt op een bepaalde computer (dat dus zijn account instellingen worden aangemaakt) windows genuie advantage NIET moet worden geinstalleerd.
Het probleem is dat het heel iritand is voor veel leerlingen en dit dus gewoon op annuleren klikken.
en op deze manier krijgen ze dit te zien bij elke keer dat ze inloggen.
is er misschien ergens een service om uit te schakelen dat alle nieuwe gebruikers dit moeten installeren?
Graag geen links naar wga removers want dit is ongeveer het enigste wat ik tegenkom op google.

Ik hoop dat ik duidelijk genoeg ben geweest,

MVG,

Jeroen
 
Ik begrijp je vraag niet helemaal: Heb je op alle werkstations een illegale versie van XP staan? Of praat je hier over een Windows Update van WGA waar je op Akkoord moet klikken?

Tijs.
 
Allereerst welkom op Helpmij:)

Als ik de vraag goed begrijp wil je dat de leerlingen niet meer worden lastig gevallen, na een eenmalig validatie.

Heeft de PC / laptop behalve leerling accounts ook een Administrator account?
En is deze gevalideerd.
Mogelijk helpt het om deze te valideren met de (Microsoft) tool uit deze link
Wanneer ik de vraag niet goed begrepen heb lees ik je antwoord op dnties wel.
 
@ tijs
nee we gebruiken een legale versie van windows XP professional.
en het is geen update maar de installatie per gebruiker.

@leofact
nee ik wil dat de leerlingen op de school niet meer worden lastiggevallen door deze installatie.
en alle computers hebben een administrator account.

Verdere informatie omdat het een beetje onduidelijk is.

het is een LEGALE versie.
ik wil:
1keer wga installeren op het administrator account zodat leerlingen hierdoor niet worden lastig gevallen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan