vind de gedownloade film niet in dvd-flick/filmmachine

Status
Niet open voor verdere reacties.

chanti20

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
8 okt 2010
Berichten
4
Ik heb 2 films gedownload en die probeerde ik eerst te openen met filmmachine om em over te zetten in dvd bestand maar als ik de map aanklik komt het uiteindelijk uit op 'geen zoekresultaten'.. Met dvd flick lukte het ook niet om de bestanden te openen..Terwijl er wel allemaal bestanden staan in die map.
Weet iemand waar dit aan ligt?
 
Wat is de extentie dan van de film die je hebt ?? over wat voor een bestanden heb je het.

Naam.avi of naam.divx of naam.flv iets in die richting ?
 
uh.. bij de ene film staat VIDEO TS (DVD Video file) en bij de andere Image bestanden ofzo.. Ik kan ze wel gewoon met windowsmediaplayer afspelen..
 
VIDEO TS zijn al dvd bestanden en een image waarschijnlijk ook...
 
oh, ok.. dus ik kan ze nu zo overbranden zonder nog iets te doen?
 
De image kun je bekijken door te openen met een virtuele speler zoals b.v. Deamon Tools
In alcohol120% zit het ook, of met nero.

Of je kunt het uipakken met winrar, rechtsklik op de image en kiezen voor Hier uitpakken.

Branden kun je natuurlijk ok doen met verschillende programma's
 
Laatst bewerkt:
Ok, dus het moet dus zoiezo eerst uitgepakt worden voordat ik het kan branden op dvd?

Nog een vraagje: 1 film die ik heb gedownload kan ik afspelen met mediaplayer maar dan laat die het hoofdmenu zien. Als ik dan op play klik gaat het juist op pauze en als ik het balkje verder verschuif speelt de film wel af maar dan ineens zonder geluid. Als ik dit brand op de dvd, krijg ik dan hetzelfde?
 
De VIDEO_TS bestanden kun je branden met b.v. nero, ik gebruik versie 7.
Of met Easy CD-DA Extractor http://www.poikosoft.com/

De image kun je ook branden met beide programma's, je hoeft het dus niet eerst uit te pakken
 
@ Chanti20

Let even niet op de opmerkingen van @KungFu, die zijn volledig onterecht!

Deze vraag is hier beslist NIET verboden!!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan