Ipod touch 3G bol.com reparatie

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dylan232

Gebruiker
Lid geworden
14 jul 2008
Berichten
246
Hallo,

ik wilde net een reparatie aanvragen voor mijn ipod touch 3G bij apple.
ik voer dus het hardware NR in en er staat ipod touch 2nd Generation

hoe kan dit?
ben ik opgelicht ofzo want op mijn factuur staat ipod touch 3e generatie.

mvg dylan232, paint ipod 3g.PNGipod touch 3g.PNG
 
Nee, is jou iPod met 2 camera's uitgerust dan is het de 3th gn als het dat niet is is het de 2nd gn.
 
Nee, is jou iPod met 2 camera's uitgerust dan is het de 3th gn als het dat niet is is het de 2nd gn.

ik heb geen camera's maar vind het wel een beetje raar dat bol.com in de factuur 3G aangeeft.
 
Ow, oké dat is misschien een foutje van hen, maar vraag die repartie maar aan, en vraag het even bij bol.com na.
 
Camera's zitten pas op de 4 g versie.
Volgens mij is de 3g 8gb herkenbaar aan bluetooth, dat had de 8gb 2g niet.
Heel veel verschillen kan ik trouwens niet vinden.
Het modelnummer begint met MB, bij de G3 met MC.

Is de accu eraan of is er wat anders aan de hand?

mvg Leo
 
hey

ik denk als je nog de fractuur heb dat ze er niet echt moeilijk over zullen doen.
gewoon bellen en naar hogere personen vragen worden ze wel rechtvaardig denk ik.:confused:
 
Welke iPod touch heb je precies? De 8GB is inderdaad verkocht als 3G, maar in werkelijkheid is het dus de 2G, dus dan kan het wel kloppen.



:thumb: Het iPod touch Forum.
.
 
Heb dus apple gesproken en zij zeggen ook dat het een 2G is,
en mijn factuur opgezocht en er staat op dat ik een 3G had moeten krijgen, ik heb ze al gemaild maar ze blijven zeggen dat het in behandeling is en ook naar ze gebeld maar dan zeggen ze dat het nog in behandeling is. :evil:
 
Wij hebben contact gehad over uw aankoop van een iPod Touch 3G die, toen u die ter reparatie aan Apple wilde aanbieden, een iPod Touch 2G bleek te zijn. Dat is natuurlijk niet de bedoeling en niet de service die u van bol.com mag verwachten. Ik bied u daar mijn verontschuldigingen voor aan.

Ik raad u aan de iPod Touch 2G terug te sturen naar bol.com. Dit is kosteloos, en binnen 5 werkdagen na ontvangst van de iPod door bol.com wordt het aankoopbedrag van de iPod op uw rekening teruggestort. U kunt de iPhone sturen naar:

bol.com Retouren
Antwoordnummer 1
5140 VA Waalwijk

Op de achterkant van uw factuur vindt u de factuurvoorwaarden. Omdat het hier gaat om een fout van bol.com, maakt het niet uit dat de iPod langer dan 14 dagen in uw bezit is geweest. Het is ook niet erg als u de iPod niet in de originele verpakking verstuurt, als u die niet meer heeft - als de verpakking maar deugdelijk is. Het is belangrijk dat u niet vergeet de originele factuur of een kopie daarvan bij de iPod te voegen. Ik raad u aan ook een duidelijke klachtomschrijving bij te voegen, waarbij u vermeldt dat u er pas toen uw iPhod kapot ging achter gekomen bent, dat die niet de iPod is die u besteld heeft, en dat u hierover contact heeft gehad met de klantenservice. Wanneer u het pakketje afgeeft bij het postkantoor kunt u vragen om een verzendbewijs. Hierop staat de zogenaamde 3S-code. Daar kan later, als uw retourzending bol.com onverhoopt niet bereikt, om gevraagd worden.

Als u de iPod Touch teruggestuurd heeft, kunt u een nieuwe bestellen. Dat kan hier:

http://www.bol.com/nl/p/elektronica/apple-ipod-touch-8-gb-nieuw/9000000010608274/index.html

Dit is overigens een iPod Touch 4G.

Ten slotte wil ik u als compensatie voor het geleden ongemak een cadeaubon van euro 20 aanbieden. U kunt deze inwisselen wanneer u een nieuwe bestelling plaatst op onze site.

Is het slim om hiermee akkoord te gaan of niet want bol.com kan mij dus geen 3G meer leveren dus zij horen me dan toch gewoon de 4G te leveren zonder dat ik nog €40 bij moet betalen?
 
Dat is denk ik persoonlijk.

Zelf zou ik geen moment twijfelen
De 4 g heeft een hoop meerwaarde (camera, retina scherm etc)
Bovendien heb je de 2g toch een tijdje gebruikt (hoelang?).
Ander webwinkels hadden mogelijk gezegd, dat je zelf had moeten opletten en deze gelijk had moeten terug sturen.
 
Dat is denk ik persoonlijk.

Zelf zou ik geen moment twijfelen
De 4 g heeft een hoop meerwaarde (camera, retina scherm etc)
Bovendien heb je de 2g toch een tijdje gebruikt (hoelang?).
Ander webwinkels hadden mogelijk gezegd, dat je zelf had moeten opletten en deze gelijk had moeten terug sturen.


Dat slaat nergens op want ik ben door het serienummer erachter gekomen dat het een 'iPod Touch' 2G is en op mijn factuur stond wel dat het een 3G was daarbij komt dat je aan de buitenkant van de ipod 2G gaan verschil ziet met de 3G.
 
Het is een rare bedoeling want een iPod touch 8GB 3G bestaat dus niet en kunnen ze dan ook niet leveren.
Maar inderdaad de 4G is veel beter, dus gelijk accepteren en dan ook nog 20 euro cadeau :thumb:



:thumb: Het iPod touch Forum.
 
vraagje

even een vraag ik heb pecies het zelfde maar dan met 16gb en hoelang had je die ipod ik heb hem namelijk al anderhalf jaar
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan