DVD gemaakt met Windows DVD Maker, laat niet alle video's zien!

Status
Niet open voor verdere reacties.

xLizz

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
10 okt 2010
Berichten
2
Hallo iedereen,

Ik heb een mooie DVD gemaakt met Windows DVD maker, ik had een dvd gebruikt die 150 minuten kon hebben (ik heb er 130 gebruikt), ik heb een leuke vormgeving gebruikt en er muziek bij gezet enz en vervolgens de dvd gebrand! Nu het probleem, als ik op scenes klik om de één van de 41 filmpjes te selecteren en te bekijken, krijg ik maar 18 filmpjes te zien... Dus ik dacht nou er staan ook echt maar 18 filmpjes op, fout! Ik kan er maar 18 zien/selecteren maar hij heeft ze samen gevoegd.. Dus als ik een filmpje aanklik komt er meteen een of twee andere achteraan (die ik dus niet kan zie/selecteren in het menu!). Ik vind dit heel vervelend want nu kan ik niet kiezen welke ik wil kijken maar moet ik alles kijken om er ééntje tegen te komen, ik weet niet wanneer wat komt.:shocked: Ik hoop dat jullie snappen wat ik bedoel, maar ik weet niet hoe ik het anders uit moet leggen.. Ook hoop ik dat jullie een oplossing hebben!

Oh ja, de muziek die ik eronder heb gezet (bij mijn menu) werkt ook maar voor de helft, hij gaat maar tot 19 seconden en begint dat weer opnieuw. Kan dit komen omdat het een mp3 bestand is?:eek:

Groetjes en alvast bedankt!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan