Foutcode bij start up van Windows 7

Status
Niet open voor verdere reacties.

depolitie112

Gebruiker
Lid geworden
12 jun 2009
Berichten
119
hallo,

ik krijg de volgende error code als ik mijn pc opstart, google kon mij niet verder helpen.
Wie weet wat dit is?

foutf.png


Bij voorbaat bedankt :D
 
Die aanroep op dezelfde manier behandelen als het vergelijkbare .rom bestand in deze discussiedraad.

Tijs.
 
bedankt voor de snelle reacties, alleen in het betreffende topic hebben zij het over een andere fout nl. de winokv error, deze heb ik niet of is dit hetzelfde

\/
 
Dnties bedoelt dat je hem dan als hetzelfde moet behandelen.Dus winokv.....winfhg32.

Daarbij kunnen de door mij voorgestelde scans op zich ook ff geen kwaad.
 
Denk even mee met me: Ik schrijf "het vergelijkbare .rom bestand".
Als je dat niet overtuigt: Ik heb meerderer topics behandeld met dezelfde melding, maar waarbij telkens een ander .rom bestand ontbrak...

Succes,

Tijs.
 
Allereerst wil ik compliment maken op jullie :D
hij draait weer zonder problemen

dnties

Denk even mee met me: Ik schrijf "het vergelijkbare .rom bestand".
Als je dat niet overtuigd: Ik heb meerderer topics behandeld met dezelfde melding, maar waarbij telkens een ander .rom bestand ontbrak...

Succes,

Tijs.

sorry beetje vluchtig doorgelezen:eek:

Hartstikkebedankt :D

EDIT: waar kan ik mn topic op "VRAAG OPGELOST ZETTEN" ?

EDIT: Gevonden ;)
 
Laatst bewerkt:
Bij deze het verzoek je handtekening aan te passen en de systeem gegevens eruit te halen. Deze kun je bij het profiel invullen.
 
Mooi dat je ermee geholpen bent.

Graag nog even de vraag als opgelost aangeven: Klik op "Zet status opgelost" in de donkerblauwe horizontale balk (bijna) bovenaan deze webpagina [die met "Zet status opgelost", "Onderwerp opties" etc.]

Tijs.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan