Computer Thuis van school laten opstarten (stand-by)

Status
Niet open voor verdere reacties.

gijs735

Gebruiker
Lid geworden
1 nov 2008
Berichten
60
Hallo,

Ik heb vaak bestanden van Thuis op school nodig en ik heb niet echt veel zin om constant die USB-Stick mee te zeulen. Ik zet mijn laptop vaak op stand-by en hij blijft altijd op dezelfde plaats thuis staan. Mijn vraag is nu: Kan ik mijn laptop van school uit stand-by halen zonder poorten te moeten openen? (WOL - Wake On Lan werkt niet want daar moet je ook poorten voor openen en werkt alleen met de sluimerstand)

Ik wil geen poorten openen omdat ik dat niet kan: Mijn provider verhuurt me mijn router waardoor er een paar beperkingen zijn. Ik heb vaak geprobeerd ze over te halen maar dat lukt niet.
 
Ik heb vaak bestanden van Thuis op school nodig en ik heb niet echt veel zin om constant die USB-Stick mee te zeulen.

Als dit het probleem is kun je je bestanden uploaden op Windows Skydrive http://www.microsoft.com/netherlands/windowslive/Views/productdetail.aspx?product=SkyDrive. Dan kun je thuis op je laptop bestanden uploaden op je account, en
dan kun je op school die bestanden openen.

probeer het eens met logmein

www.logmein.nl

Dat kan ook, of misschien is dat nog wel beter.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Dat ken ik maar het probleem is dat je daar niet mee kan opstarten van slaapstand (stand-by)
 
en waarom kan ik dat wel dan.

logmein.jpg
 
Laatst bewerkt:
@puppie

Dat is vreemd....

Ik krijg het ook niet voor elkaar... Heb je toevallig een manier gevonden om een computer in de standby te plaatsen vanuit logmein?

groeten DreeZy
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan