achtergrond bureaubld springt steeds op zwart

Status
Niet open voor verdere reacties.

Flipoo

Gebruiker
Lid geworden
16 mrt 2009
Berichten
44
Hallo,

elke keer als ik zelf een achtergrond instel dan verdwijnt deze achtergrond als ik de pc herstart.

Het is iets met een verwijzing. Wat ik bedoel is:

De achtergrond is in windows7 ingesteld dat deze af moeten worden gehaald van een server...en aangezien ik niet met een server verbonden ben kan windows7 dus die achtergrond niet vinden. De vraag is nu: waar ik kan deze verwijzing uitzetten???

Dank jeee
 
kun je die afbeelding niet op je eigen pc zetten
 
Ik neem aan dat u al van alles geprobeerd heeft in de "persoonlijke instellingen van de achtergrond"in Windows 7?
Probeer eens Tweaknow powerpack: http://www.tweaknow.com/powerPack.php
Hiermee kunne allerlei zaken in Windows 7 aangepast worden.
Kies dan voor: Windows secrets - Desktop en kijk eens of daar een optie zit om dit te veranderen.

Als dat allemaal niet helpt dan is er wellicht iets in de groeps policy gezet.
Als u in Start- uitvoeren de opdracht gpedit.msc tikt wordt de policy editor actief.
Lukt dat niet, kijk dan even hier: http://technet.microsoft.com/en-us/library/cc778517(WS.10).aspx

In de policy regels gaat u naar de Gebruikersconfiguratie en dan naar Beheerssjablonen - bureablad.
Op mijn PC zie ik dat geen van de policies geactiveerd zijn die daar te vinden zijn. Als u er daar eé'n vindt die wel geactiveerd is, zet die dan uit. Mogelijk dat dan het probleem opgelost is.

Oh, bij dit alles moet u natuurlijk wel met administratorrechten zijn ingelogd.
 
@ srpchulp,

Ik heb die twee punten geprobeerd maar tevergeefs. Onder Beheer Sjablonen stond niks aangevinkt...dus dat zit wel snor.

Echt een stom probleem is dit...

@coolkit: ook geprobeerd maar het heeft niet geholpen.
 
Even terug naar uw eerste bericht.
Daar zegt u dat "De achtergrond is in windows7 ingesteld dat deze af moeten worden gehaald van een server".
Hoe weet u dat dat zo is? Geef Windows daar een bericht over, of heeft iemand dat zo ingesteld?
Als dat zo is kan dan de persoon die dat gedaan heeft u niet vertellen hoe dat gedaan is zodat het ook weer ongedaan gemaakt kan worden?
 
Even terug naar uw eerste bericht.
Daar zegt u dat "De achtergrond is in windows7 ingesteld dat deze af moeten worden gehaald van een server".
Hoe weet u dat dat zo is? Geef Windows daar een bericht over, of heeft iemand dat zo ingesteld?
Als dat zo is kan dan de persoon die dat gedaan heeft u niet vertellen hoe dat gedaan is zodat het ook weer ongedaan gemaakt kan worden?


He Srpchulp,

thx voor je reactie.
Hoe ik dat weet? Nou kijk, ik heb verleden week een image gemaakt van mijn windows7 en toen heb ik een answerfile gemaakt zodat de installatie automatisch gaat. Ik bladerde door de answerfile en zag in de answerfile dat de desktop van een server moet worden gehaald. Alleen weet ik dus niet hoe ik dat kan wijzigen in Windows7.
\Ik heb de laptop zo gekocht:(
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan