film gemaakt in movie maker

Status
Niet open voor verdere reacties.

suffie

Gebruiker
Lid geworden
9 aug 2006
Berichten
161
hallo
daar ik een film heb gemaakt met muziek in moviemaker, nu ga ik deze film op d.v.d branden. maar het is maar een film van 300 mb, graag zou ik als hij op d.v.d staat
er straks nog wat erbij willen zetten, 300mb is wat weinig voor een d.v.d, ik sla de film eerst op. maar als ik daarna, hem weer in moviemaker zet en er nieuwefoto,s aan toevoeg, en weer opnieuw ga branden ben ik dan mijn eerste film kwijt , of brand hij de laatste foto,s er gewoon achter????
ik heb windows vista
graag hierop een antwoord
b.v.d. groetjes suffie
 
film gemaakt in moviemaker

hallo

op een cd branden maar kan ik dan de film nog terugzetten op de p.c. en er meer bijzetten. dat is de bedoeling of ben ik dan alles kwijt als ik er iets bij zet????
graag hierop een antwoord

mv.gr. suffie
 
wat bedoel je eigenlijk met de film eraf halen en er iets bijzetten? bedoel je daarmee dat je de cd leegt en dan de film weer bewerkt en dan er weer opzet? want dat kan niet. je kan wel, als je de film opslaat in .avi het bestand op de lege cd zetten met Windows verkenner. gewoon bestandje kopiëren en op de lege cd zetten. dan kan je het bestand er weer afhalen en nieuwe dingen bij zetten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan