ipod touch of nano

Status
Niet open voor verdere reacties.

symen1

Gebruiker
Lid geworden
5 sep 2009
Berichten
253
hallo,

ik ben misschien van plan om een ipod te kopen maar welke moet ik nemen
touch of nano?
het gaat om de 4e generatie van de nano
en de 3g van de touch

welke moet ik nemen ik hou zelf wel erg van snel en mooi
maar stabiliteit moet er zeker wezen al zit dat bij apple wel snor
sluiten ze trouwens allebei makkelijk aan bij mijn mac?>

greetz me:love:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik raad zelf de touch ik heb dan van de touch de 2g, heb daar nog geen slechte ervaring mee.

P.S; wat wil je ermee doen allemaal, met de touch kan je zowie zo al meer die kan op het internet, de laaste kan je mee videogesprekken, downloaden vanuit de app store zodat je er ook spelletjes mee kan doen en e-mailen etc.
 
Laatst bewerkt:
Tja ik zou voor de iPod touch gaan, veel meer mogelijkheden, zoals Internet, mail, spelletjes, foto's, films en allerlei leuke en mooie programma's.
Inmiddels is de nieuwe iPod touch 4G uit met HD Video- en fotocamera, dus nog meer leuke mogelijkheden :d



:thumb: Het iPod touch Forum.
 
van die nieuwe ipod touch weet ik alles af xD
helemaal fan van mac:p
heb zelf ook één:p

maar ik wou even weten welke het beste prijs-kwaliteit is.
internetten erbij vind ik wel leuk ja maar muziek is toch het belangrijkste
maar wat kan je nou precies emt die app store?
 
De beste prijs-kwaliteit is de iPod touch omdat die veel meer mogelijkheden heeft, je kunt 'm zien als een zakcomputer.
In de AppStore van iTunes kun je heel veel (gratis) spelletjes en programma's downloaden voor op je iPod touch.
Als je een iMac hebt zul je daar vast wel iTunes op hebben staan en kun je dus alvast eens in de AppStore kijken ;)
Kijk anders eens op het onderstaande forum, daar kun je veel meer informatie vinden over de iPod touch;



:thumb: Het iPod touch Forum.
 
thx

ga voor een ipod 3G 8GB
bedankt voor alle goede reacties

greetz me:cool::love:
 
Denk erom dat een 8GB niet een echte 3G is en dat je beter een 32GB kan nemen, want 8GB is ook zo vol!
 
dat wat jij zegt is waar, maar hij is ook maar te verkijgen in 2 maten geheugen maten dat is 32 en 64GB
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan