Photoshop animatie probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

Silpher

Gebruiker
Lid geworden
9 aug 2008
Berichten
83
Hoi, ik wil sinds kort kleine gifs maken in Photoshop, maar na 1 seconden kwam ik al op het volgende probleem;
Wanneer ik een nieuwe frame aan maak en hem bewerk, worden alle andere/de eerste frame ook bewerkt, hoe komt dit en hoe kan ik het oplossen?
Alvast bedankt!


[Ik weet niet zeker of dit de plek is om te vragen, maar omdat Photoshop een image editing programma is dacht ik dat dit de beste plek was om het op dit forum te vragen :)]
 
hmm

heb dat probleem ook gehad (bij mijn avatar zie hiernaast) je kan het beste van elk frame een afbeelding maken en hem dan samenvoegen!
 
Hoe bedoel je precies? Zijn die frames van jou gewoon allemaal .jpegs om even zo te zeggen?
 
nee

nee ik heb de afbeeldingen gemaakt met een 3d programma en vervolgens elk frame gerenderd als gif, dus ik had iets van 30 gif's in een map. vervolgens open je die gif's in lagen in photoshop en voer je de animatie settings in!

zoals hier

weet je hoe je de animatie uit photoshop krijgt?
 
Bedankt voor je reactie!
Kan je niet op één frame werken ipv nieuwe aanmaken, want anders moet ik echt 1000en aanmaken?:)
 
als dat...

als dat het geval is zou ik gaan kijken naar een ander programma om te animeren photoshop is niet echt geschikt om te animeren. En een gifje met 1000den frames gaat ook niet lukken!
 
Ja ik doe het vooral door de warp tool, Photoshop is het enige programma die ik ken met die tool, met die warp tool kan je bv. ook plaatjes animeren tot gifs, en dat wil ik vooral doen.
 
als je echt een grote animatie wilt maken dan zou ik op een ander programma overstappen!

als dat niet het geval is zou ik eerst een heleboel tutorials gaan volgen!
 
nee ik heb de afbeeldingen gemaakt met een 3d programma en vervolgens elk frame gerenderd als gif, dus ik had iets van 30 gif's in een map. vervolgens open je die gif's in lagen in photoshop en voer je de animatie settings in!

zoals hier

weet je hoe je de animatie uit photoshop krijgt?

Je kan de bovenstaande manier het best gebruiken.

En als het neit lukt moet je om de layer een apply image maken. Zo dat je het als een animatie kan maken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan