PC Gameplay(COD MW2) Opnemen met andere pc?

Status
Niet open voor verdere reacties.

lexaniji

Gebruiker
Lid geworden
12 mrt 2010
Berichten
261
Ik zoek al een tijdje een manier van opnemen dat niet voor lagg zorgt!
Iemand een idee?
 
Dat ligt er aller eerst aan welke eigenschappen je pc heeft.

misschien dus handig om meer informatie te geven
 
Mobo: MSI K8mm3-V
CPU: AMD Sempron 3400+
1,5 GB Kingston ddr-400
Graphx kaart: Nvidia Geforce 7300GT 75% overclocked
 
Met die eigenschappen denk ik niet dat je het zonder lags kunt opnemen.
je hebt de minimale eigenschappen voor het spel al en om dat ook nog te gaan opnemen vind je pc niet fijn.
 
hmmm zoiets vermoedde ik al ): , Ik heb hier ook nog een laptop, kan ik die op een of andere manier verbinden met mijn pc en dan vanaf de laptop de gameplay opnemen ?

De laptop is een Packard Bell Easynote MH36
 
beter pc kopen is de beste oplossing als je het echt wilt.
 
Sorry voor de late reactie.

Ik heb wel een S-Video poort op mijn video-kaart. Als ik daar een dazzle op aansluit. En die weer aansluit op men laptop(Packard Bell Easynote MH36) Zou dat werken?

Ik hoop het :O

MVg Me
 
Gaat niet werken, helaas. En je maakt het dan ook alleen maar zwaarder voor je pc. Hij moet dan 2x alles doen.
 
Zwaarder :S ? Toch juist niet :S Ik bedoel mijn pc waar ik op game via svideo naar dazzle, dazzle via usb (zoals t hoort) naar Laptop(ANDERE pc)
 
Ja, zwaarder. Hij moet op dat moment 2x het beeld gaan uitzenden, dus zwaarder.

Conclusie: Je pc voldoet aan de min. eisen van de game en je mag blij wezen dat je het spel kunt spelen.

Als je het toch wilt proberen, je kunt met fraps(niet gratis) opnemen op de pc zelf. Denk er wel aan dat er per minuut ongeveer 4 gb wordt opgeslagen.
 
hmmm jammer D:,

Ik heb fraps al gekocht maar dat laggde in game,. nu heb ik het op een extra hdd gezet speciaal voor video capturing(120GB) dat scheen de lagg te verminderen / verhelpen maar nee t is er niet beter op geworden :S

mvg gino
 
de lag heeft er mee te maken dat je pc het niet aan kan om het beeld af te spelen en ook nog eens om te zetten. Wil je het echt opnemen, dan zul je echt een betere pc moeten nemen, met een betere CPU, ander moederbord + voeding, meer geheugen en een snellere videokaart. Dit kost je al gauw 500 euro.
 
Ik had een mooi upgrade pc'tje gezien :)

* Intel Pentium Dual Core E5300 2 keer 2.6 GHz - LGA775 Socket - L2 cache 2MB met koeler
* ASRock G31M-GS 2.0 socket 775 moederbord , PCI-E , S-ATA , MATX , 2xDDR2 - netwerkkaart
* Intel GMA 3100 grafische kaart tot 384MB (onboard)
* 2048MB PC2-6400 800Mhz DDR2 merk geheugen van Kingston
* zonder harde schijf
* zonder opticals
* 420 watt voeding

Ziet er netjes uit :) Aleen nog een mooi PCI-E Graphx kaartje erin, Die zijn tenminste niet zo duur als AGP :evil: , Nog wat extra ram bij kopen :) cputje overclocken + andere koeling erop klaar is kees :)
 
Ga er vanuit dat je ook een andere voeding nodig hebt als je een nieuwe videokaart koopt.
voor de rest wel een beter pc dan wat je nu hebt maar verwacht er niet te veel van. Hiermee (met andere videokaart en wat extra ram) zou je wel met fraps kunnen opnemen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan