Een film en ondertiteling samenvoegen

Status
Niet open voor verdere reacties.

gr0lschje

Gebruiker
Lid geworden
12 mei 2007
Berichten
80
Hallo mensen,

Het probleem, ik wil samen met mijn Pa een keer film kijken via mijn HDD die op mijn ps3 is aangesloten. maar je kunt er geen ondertiteling in slepen zoals op de pc


De vraag, ik wil een ondertiteling branden in een film, dat kan maar dan wil ik dit virtueel doen dus eigenlijk gewoon die 2 bestanden samenvoegen tot een!
zijn hier progamma's of trucjes voor beschikbaar?!

Laat het weten, geef suggesties of natuurlijk een oplossing.

Vriendelijk bedankt.
 
Hoi,

Waar ik zelf weleens gebruik van heb gemaakt is het afspelen van films via mijn ps3 die op m'n pc staan. Misschien dat dit ook handig is voor jou.

Je maakt dan als het ware een media server van je pc en die herkent je ps3. Vervolgens kan je alles afspelen en bekijken wat op je pc staat. Dit kan met PS3 Media Server (http://code.google.com/p/ps3mediaserver/)

Het ligt er een beetje aan wat je precies wilt en wat voor films je afspeelt. Als je een Divx film wilt afspelen met ondertiteling kan je met AviAddXsubs de ondertiteling (srt) gemakkelijk toevoegen aan de film (avi).

Ik hoop dat je hier iets mee kunt.
 
Hallo mensen,

Het probleem, ik wil samen met mijn Pa een keer film kijken via mijn HDD die op mijn ps3 is aangesloten. maar je kunt er geen ondertiteling in slepen zoals op de pc


De vraag, ik wil een ondertiteling branden in een film, dat kan maar dan wil ik dit virtueel doen dus eigenlijk gewoon die 2 bestanden samenvoegen tot een!
zijn hier progamma's of trucjes voor beschikbaar?!

Laat het weten, geef suggesties of natuurlijk een oplossing.

Vriendelijk bedankt.

Inderdaad ja, dat wil ook wel graag weten maar dan "zonder PS3"
 
Hallo

Ik heb een film gedownload via BitComet en ook heb ik de juiste ondertiteling gevonden maar nu wil ik deze graag samenvoegen en deze branden op dvd. Vertel mij hoe doe ik dit??????

Mod edit: Inbreken in de vraag van een ander is niet toegestaan. Stel je eigen vraag. Jackall
 
Laatst bewerkt door een moderator:
ik heb nog steeds geen ideee hoe dat moet hou me op de hooogte
 
Een vrij duidelijke handleiding is reeds al gegeven.
Tevens is deze topic reeds 5 maanden oud en niet meer relevant.
Topic wordt gesloten.
Jackall
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan