Synchronisatie met bedrijfsnetwerk uitschakelen

Status
Niet open voor verdere reacties.

pocosylvia

Gebruiker
Lid geworden
31 okt 2009
Berichten
141
Hoi, ik hoop dat ik deze vraag op de juiste plek heb gezet...
Ik had al een eerder topic gestart, maar dat ging over XP Prof naar XP Home edition zetten.

Heb hier van iemand een laptop met Windows XP Professional erop, was een zakelijke laptop, is voor een prikkie gekocht. Tijdens het afsluiten van de laptop gaat de laptop synchroniseren met het (oude) bedrijfsnetwerk. Dit is niet meer van toepassing, maar ik krijg het niet uitgeschakeld. Wanneer ik het onder Bureau Accessoires, Synchronisatie uitvink, heeft dit verder geen effect.

Hoe kan ik de synchronisatie met een bedrijfsnetwerk voor altijd uitschakelen?

Thanx!
 
Mogelijk is het afgeschermd door de group policy van het bedrijfsnetwerk toen. Kijk eens in verkenner > extra > mapopties > Offline bestanden of je hier het vinkje weg kan halen.

Heb geen Xp machine in de buurt, dus kan even niet exact kijken wat je uit moet zetten, maar hier kom je denk wel verder mee.
 
Hoera! Het is gelukt.
Wat ik tot nu toe wilde bereiken is gelukt, maar er zullen ongetwijfeld nog meer 'admin' dingen zijn waar ik nog geen weet van heb. Ik weet ook niet in hoeverre het belangrijk is om dingen te verwijderen (gezien het een zakelijke laptop was...)
Heb ook problemen met de antivirus...maar ik weet niet of ik daar weer een nieuw topic voor moet plaatsen ...
Bedankt!
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan