plaatje bewerken

Status
Niet open voor verdere reacties.

kungfu

Gebruiker
Lid geworden
17 aug 2008
Berichten
136
Hallo Helpmijers,

(Moderators excuses voor als het bericht verkeerd is geplaatst)

Ik vind dit heel erg moeilijk uit te leggen maar ja,

KIJK:

Je hebt een plaatje dat je heel erg graag wil uitknippen dan zie je geen achtergrond bijv. een voetballer die in het stadion in actie is en je wilt alleen de lijf van die voetballer (zonder stadium gras etc.)

Hoe doe ik dat nou weer!!!!

Alvast bedankt voor je tijd en moeite.!.!.


Groetjes van
KUNGFU- It makes better!
 
Dat doe je met geavanceerde beeldbewerkingsprogramma's (zoals bijvoorbeeld Photoshop) en heel veel geduld en ervaring...

Over het algemeen is dat niet eens kwestie van 2 klikken en klaar. Je zou eens wat tutorials op kunnen zoeken over het uitknippen van vormen in Photoshop.
 
Dat doe je met geavanceerde beeldbewerkingsprogramma's (zoals bijvoorbeeld Photoshop) en heel veel geduld en ervaring...

Over het algemeen is dat niet eens kwestie van 2 klikken en klaar. Je zou eens wat tutorials op kunnen zoeken over het uitknippen van vormen in Photoshop.

Je kan hier inderdaad photoshop voor gebruiken. Hierzo zit de pentool in die er gunstig voor is maar zoals de ervaren mensen die dit dagelijks doen volgens mij gebruiken die de magic tool.
 
Zou t eenmalig zijn dan wil ik t ook wel ff voor je doen hoor... en ja en anders leren photoshoppen maar goed renderen is best moeilijk te leren..
 
Photoshop is een erg duur pakket.
Dezelfde mogelijkheden biedt Gimp ook.
Dit kan je realiseren met de lasso functie, die ook in photoshop zit.
Bovendien is Gimp gratis.

Ps, de vraag staat in de goede sectie.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan