Outlook emails in één POSTVAK IN??

Status
Niet open voor verdere reacties.

timvl

Gebruiker
Lid geworden
23 jan 2009
Berichten
51
Hoi Allemaal

ik werk met outlook 2010 en heb verschillende gmail accounts erin staan.
Is het mogelijk om alle mail in 1 postvak IN binnen te laten komen? Dat maakt het wat overzichtelijker.

MVG,

Tim
 
Bij ons komen meerdere accounts in 1 postvak-in binnen, ik ben benieuwd hoe jij dit gescheiden heb gekregen?
 
zodra ik een nieuw gmail account erin heb gezet, kwam er nieuw postvak in erbij voor dat gmail adres....
 
Hmm, wij hebben namelijk meerdere emailaccounts in 1 postvak-in. Terwijl splitsing in sommige gevallen gewenst is. Ook bij ons zijn de verschillende accounts gewoon via de wizard aangemaakt, het verschil is dus dat wij geen extra postvak-in items hebben gekregen.
Alhoewel we nu hier thuis Outlook 2010 draaien was het dezelfde situatie onder 2007.

Bij het aanmaken van een e-mailaccount heb je de optie om een bestaand of nieuw outlookgegevensbestand te maken. Zijn er voor jouw accounts meerdere gegevensbestanden?
Wij hebben 1 bestand voor alle adressen/aliassen.
 
waar kun je dan kiezen voor nieuwe toevoegen of niet? want als ik account toevoegen selecteer en daar mijn gegevens als emailadres en wachtwoord invulen en op volgende klik, gaat hij netwerkverbinding maken, serverinstellingen zoeken en aanmelden. en dan is het voltooid en nieuw postvak in gemaakt en verzonden map enz... mvg tim
 
Ik heb hier hetzelfde probleem. Met meer dan 12 e-mail adressen is het niet echt handig als alles in aparte Postvakken IN en OUT komt te zitten.
Ik wil graag dat alle e-mail adressen in het zelfde postvak IN uitkomen.

Iemand een tip / idee?
 
waar kun je dan kiezen voor nieuwe toevoegen of niet? want als ik account toevoegen selecteer en daar mijn gegevens als emailadres en wachtwoord invulen en op volgende klik, gaat hij netwerkverbinding maken, serverinstellingen zoeken en aanmelden. en dan is het voltooid en nieuw postvak in gemaakt en verzonden map enz... mvg tim

Sorry bericht gemist :eek:

Als je de serverinstellingen handmatig invoert zou je de optie moeten zien. Automatisch werkte bij mij destijds niet (UPC).
 
sorry verkeerd gelezen...

Je kan alle mail toch doorsturen naar één "hoofdaccount" ??? dus schakel alle andere elf mail adressen door naar één hoofmail... dan krijg je alles in één Postvak IN
 
Laatst bewerkt:
Ik heb de mogelijkeid inmiddels gevonden. Bij het aanmaken van een account (helemaal handmatig) heb je de mogelijkheid om te kiezen waar de gegevens neer gezet moeten worden.
Alle accounts komen nu in één postvak IN binnen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan