mov naar avi

Status
Niet open voor verdere reacties.

ikself

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
11 nov 2001
Berichten
2.878
Ik ben op dit moment op 2 computers bezig een mov-bestand van 1 gb over te zetten naar een avi-file.

Eén met STOIK video converter en de ander met SUPER. t gaat allemaal erg langzaam.

Ik heb ook RAD video tools geprobeerd, maar die converteert alleen de eerste minuut. Waarmee kan ik dit het beste doen?

t is voor een vriendin die op school een video-opname heeft gemaakt, maar nu bleek t zo'n akelig Apple-ding te zijn. Het moet namelijk geplakt en geknipt worden en dat is geen probleem, want dat willen we met Windows Movie Maker doen. t probleem is dus dat ik dat mov-ding moet omzetten naar een Windowsbestand.

Heeft iemand tips waarmee dat vlot lukt?
 
Hartelijk dank voor je reply, maar we zijn eigenlijk op zoek naar freeware. RAD video Tools is gratis, wordt overal aanbevolen en ik lees er positieve dingen over. Ik zie misschien iets heel simpels over t hoofd, maar weet iemand waarom dit programma alleen maar de eerste minuut converteert en er dan mee ophoudt?
 
RAD video wordt via zdnet aanbevolen als een gratis download. Ze hebben t daar niet over een trial of iets dergelijks. Maar kan best zijn hoor...

Ik heb die laatste net gedownload. Ik probeer m wel als de andere conversies zijn afgelopen....u hoort nader!

Dankjwel!
 
Laatst bewerkt:
Hallo ikself....

Misschien is dit het proberen waard, ik heb er zelf wel goede ervaring mee.

http://www.nchsoftware.com/prism/index.html

Groet, Trevor
Jij ook bedankt voor je reactie! Ik heb t geconverteerd naar AVI met SUPER. Windows kan t afspelen met de Windows Media Player, maar....nadat ik t AVI-bestand importeer in Windows Movie Maker heb ik geen beeld. Hierna nog diverse conversie geprobeerd (naar WMV,MPG, opnieuw AVI....etc...etc.), maar het probleem dat ik geen beeld heb blijft.:confused:
 
Misschien een andere editor dan WMM gebruiken? Ik kwam Avid Free DV tegen. Dit is een gratis video editor. Het wordt niet meer geleverd door Avid, maar hier kan je hem downloaden. Het is freeware.

http://en.kioskea.net/download/download-1992-avid-free-dv

EDIT: Tijdens het installeren kwam ik het vakje Serial number tegen. Ik mag het hier denk ik niet posten, maar op google is het wel te vinden.
Ik zeg dit alleen omdat het freeware is. Dus ik denk dat het niet illegaal is.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan