films achter elkaar plaatsen

Status
Niet open voor verdere reacties.

suffie

Gebruiker
Lid geworden
9 aug 2006
Berichten
161
Hallo
Hier ben ik weer met mijn vraag nog steeds geen duidelijk antwoord gehad
Daar ik verschillende films.
heb gemaakt van m,n kleinkinderen van de jaren 2005-2006/ 2007-2008/ 2009-2010/
Dus 3stuks in movie maker gemaakt staan alle drie op de p.c.graag zou ik deze opeen d.v.d branden, maar als ik film 2005-2006 in moviemaker zet. en dan 2007-2008 erbij zet verdwijnt 2005-2006 . wat kan ik doen. heb al veel geprobeert maar tevergeefs
Wie kan mij hier een duidelijk antwoord opgeven?
b.v.d groetjes suffie
 
Werk zelf niet met moviemaker, als je bv 2005 en 2006 eerst samenvoegt, en later dit samenvoegt met bv 2007.
Of er moet een beperking zijn met de bestandsgrootte?

Ik denk dat bv magix video deluxe hier mee veel beter overweg kan.
 
Wat je fout doet: je opent het projekt bestand, en niet het film bestand. Nu vraag ik me af of je wel een film bestand hebt gemaakt.. Dat heet in Moviemaker geloof ik 'publiceren of film maken'. Om een kwaliteit te krijgen waarmee je een DVD kunt maken, moet je in de instellingen kiezen voor iets van 'extra' , die optie krijg je na op publiceren/film maken te hebben gedrukt. Dan kies je voor 'Microsoft DV-AVI - PAL.' Dit doe je per 'jaar-projekt'.
(let op: Geef steeds een eigen naam aan het filmbestand, want standaard heten ze geloof ik allemaal 'Film1', en daarmee overschrijf je dus steeds de vorige)
Je krijgt nu 3 joekels van bestanden, 13 Gigabyte per uur film. Kijk eerst of je wel zoveel vrije ruimte hebt. Het film-maken duurt ook wel even, afhankelijk van je computer en de lengte.

Met deze bestanden maak je (met andere software) een DVD. Op een DVD past normaal zo'n 2 uur aan film.
 
Laatst bewerkt:
films achterelkaar plaatsen

Oke
ik ga het proberen maar ik ben altijd bang dat ik alles kwijt ben en dat zou ik echt erg vinden. heb er zoveel werk mee gehad, maar goed het is het proberen waart
m.v.gr suffie
 
Hallo

Daar ik nu 3 films klaar heb en wel 2005-2006-dat is een
2007- 2008 dat is twee 2009-2010 dat is drie.zijn ongeveer per film 400mb.
Heb ze alle drie gepubliceerd op de p.c kan ik ze zo in windows d.v.d branden.
moet ik dan eerst film 2005-2006 en dan 2007-2008 en dan 2009 -2010 vermelden of hoe werkt dat?????
graag hierop een duidelijk antwoord
b .v.d groetjes suffie
 
Hallo

Heb nog steeds geen antwoord op mijn vraag

groetjes suffie
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan